منچستر: پروازهای فرودگاه منچستر انگلیس به‌خاطر جاخوش کردن یک‌فلامینگو روی باند پرواز، ساعت‌ها با تاخیر انجام شد.

flamingpo

مسافران این فرودگاه زمانی که با تاخیر چند ساعته پرواز‌ها مواجه شدند، بسیار خشمگین بودند. آنها خبر نداشتند که یک ‌فلامینگو علت این تاخیر‌هاست. این فلامینگو به مدت 5ساعت روی باند فرودگاه ماند و ماموران فرودگاه را حسابی به دردسر انداخت. حتی یکی از هواپیماها تا نزدیکی این فلامینگو جلو رفت اما پرنده از جایش تکان نخورد و باعث شد تا آن هواپیما نیز پرواز نکند. ماموران هر قدر با خودروهای خود سر و صدا ایجاد کردند تا این پرنده از جا بپرد و باند را ترک کند، موفق نشدند. در نهایت این فلامینگوی لجباز خودش خسته شد و باند را ترک کرد. هنوز مشخص نشده که این پرنده از کجا آمده بود.

حراج خودروی شیشه‌ای

نیویورک: خودرویی با بدنه شیشه‌‌ای قرار است در یک‌حراجی با قیمت پایه 300هزار پوند فروخته شود. این خودروی منحصر به‌فرد متعلق به بیش از 70سال پیش بوده و به خودروی شبحی معروف شده است. خودروی مورد نظر در سال 1939میلادی و با هزینه‌ای حدود 15هزار پوند ساخته شده و گفته می‌شود تاکنون فقط140کیلومتر حرکت کرده است. در آن زمان از این نوع خودروی شیشه‌ای 2دستگاه توسط یک‌شرکت معروف تولید و به بازار عرضه شد اما اکنون سلامت فنی خودروی دوم مشخص نیست. در حال حاضر اغلب قسمت‌های خودروی شیشه‌ای موجود سالم هستند و فقط چند قسمت پلاستیکی آسیب دیده‌اند. با وجود این، مسئولان حراجی می‌گویند خودروی شیشه‌ای قدیمی فقط ارزش تزئینی دارد.

دستگیری زندانی فراری در چمدان

مکزیکوسیتی: زن 19ساله‌ای که برای فراری دادن همسرش از زندان دست به‌کار شده بود، خودش هم توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شد. این خانم، همسر خود را که به20سال زندان محکوم شده بود هنگام ملاقات، در چمدانی مخفی کرد اما در آخرین لحظات ترک‌کردن زندان، توسط پلیس دستگیر شد. خوان‌رامیرز همسر این خانم، در سال 2007میلادی به جرم مالکیت غیرقانونی اسلحه به20سال زندان محکوم شده بود اما طی چند سالی که در زندان به‌سر می‌برد، فشارهای زیادی را به خانواده‌اش برای فراری دادنش از زندان وارد کرد. البته این برای نخستین بار نیست که یک زندانی با مخفی شدن در چمدان قصد فرار از زندان به کله‌اش می‌زند. چندی پیش یک زندانی در اسپانیا با همین روش قصد داشت از زندان فرار کند.

عکاسی یک ‌میمون از خودش

جاکارتا: یک‌میمون بازیگوش در باغ‌وحش اندونزی دوربینِ عکاسی فردی به نام دیوید اسلاتر را دزدید و با آن از خودش عکس گرفت. این میمون همراه چند میمون از نوع کاکل‌دار مشغول بازی با دوربین این عکاس بود که مجذوب انعکاس چهره خودش در لنز دوربین می‌شود. قضیه وقتی جالب‌تر شد که این میمون دوربین را در حالت خودکار گذاشت و با ژست‌های مختلف و شکلک درآوردن جلوی دوربین، از خودش عکس ‌گرفت. البته اسلاتر به خبرنگاران گفت: به احتمال زیاد یکی از این میمون‌ها به دوربین ضربه‌ای زده و دوربین را در وضعیت خودکار قرار داده است. وی ادامه داد: میمون‌ها حدود100عکس با دوربینم انداخته بودند ولی هیچکدام به‌وضوح و جالبی عکس‌هایی که این میمون از خودش گرفته، نبودند.

کد خبر 139690

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز