چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

رضا عنایتی: رضا عنایتی در بازی صبا مقابل تراکتورسازی گل پیروزی تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و جالب اینجاست که او به تیمی گل زد که قلعه‌نویی هدایت آن را برعهده دارد.او در 34 سالگی بازیکن آماده‌ای نشان داد که هنوز می‌تواند در لیگ برتر بازی کند.

رعنایی

عنایتی در مورد این بازی و مسائل دیگر به سؤالات همشهری پاسخ داد.

باور می‌کردی ویسی، قلعه‌نویی را شکست بدهد؟

راستش را بخواهید شکست قلعه‌نویی مقابل ویسی برای من هم جالب بود و ویسی نشان داد تفکرات قلعه‌نویی را می‌شناسد. سرمربی ما تفکرات خود را به سرمربی حریف دیکته کرد.

  • ویسی چه نکاتی را قبل از بازی به شما گفت؟

ما می‌دانستیم تراکتور اوت‌اندازهای خوبی دارد و در درجه اول سعی کردیم به آنها اوت ندهیم. در ضمن می‌دانستیم اگر گل بزنیم آنها رو به توپ‌های بلند می‌آورند و برای مبارزه با این شیوه هم برنامه داشتیم.

  • تو در استقلال و سپاهان با قلعه نویی کار کردی. از اینکه به تیم او گل زدی چه احساسی داری؟

فوتبال حرفه‌ای است و بازیکن و مربی هر سال تیم عوض می‌کنند. من همیشه برای قلعه‌نویی احترام خاصی قائلم ولی باید بگویم که الان بازیکن صبا هستم و باید نهایت تلاشم را برای این تیم انجام می‌دادم.

  • خیلی‌ها قبل از شروع فصل می‌گفتند که صبا کاندیدای سقوط است ولی مثل اینکه معادلات را تغییر دادید؟

ما یک تیم جوان هستیم که حتی خیلی‌ها نام بسیاری از بازیکنان صبا را نمی‌دانند. صبا یکسری مشکلات دارد و آن هم این است که در زمین مسابقه گاهی اوقات اشتباهات بدی را انجام می‌دهیم درست مثل همین بازی که 2گل خوردیم ولی مطمئنا با گذشت زمان تجربه تیم بالاتر می‌رود و شرایط بهتر خواهد شد.

  • راستی با این آمادگی به‌نظر می‌رسد که هنوز به فکر خداحافظی از فوتبال نیستی؟

اصلا حرفش را نزنید. من تا جایی که بتوانم فوتبال بازی خواهم کرد و اصلا به خداحافظی فکر نمی‌کنم.با 34 سال سن از خیلی بازیکنان که زیر 25 سال سن دارند، بهترم.

 

کد خبر 142185

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز