گروه حوادث: به‌دنبال اعتراف قاتل سریالی زنان به قتل 4زن در قزوین و مازندران، پرونده این جنایات در اختیار دادسرای نوشهر قرار گرفت. تا‌کنون خانواده 2 قربانی از مرد جنایتکار شکایت کرده‌اند اما هنوز از اعلام شکایت خانواده 2 قربانی دیگر خبری نیست.

متهم

با گذشت بیش از یک ماه از دستگیری قاتل سریالی زنان، تحقیقات پلیس برای کشف جنایات دیگر در این پرونده به نتیجه‌ای نرسیده و به‌نظر می‌رسد که متهم همین 4 جنایت را رقم زده است. به همین دلیل پرونده این جنایت برای شروع رسیدگی قضایی به دادسرای نوشهر ارسال شده و همزمان با ارسال پرونده خانواده 2 نفر از قربانیان با حضور در دادسرا از متهم شکایت کردند. شاکیان پدر و مادر 2 خواهر جوانی بودند که بی‌رحمانه و فقط به خاطر سرقت طلاهایشان از سوی متهم به قتل رسیدند اما هنوز از شکایت خانواده 2 قربانی دیگر خبری نیست و ممکن است این مسئله رسیدگی اولیه به پرونده را به درازا بکشاند. با این حال، احتمال می‌رود به محض شکایت خانواده 2 قربانی دیگر و انجام تحقیقات تکمیلی کیفرخواست متهم به اتهام 4جنایت به‌سرعت صادر شود و او در دادگاه کیفری استان مازندران پای میز محاکمه قرار گیرد.

شرح پرونده

جنایت‌های سریالی متهم که مسعود نام دارد، 24بهمن‌ماه سال گذشته و با قتل زن جوانی در آبیک قزوین، آغاز شد. این زن اهل بجنورد و ساکن هشتگرد بود و مسعود او را با شلیک گلوله به سرش به قتل رسانده بود. مقتول شوهری افغانی و 5 فرزند داشت که بعد از فرار از خانه با قاتل سریالی آشنا شده بود. مسعود بعد از دستگیری اعتراف کرد که با این زن یک هفته قبل از قتل آشنا شده بود و پس از ریختن طرح دوستی، به بهانه‌ای وی را به جاده فرعی قشلاق در آبیک قزوین کشانده و با شلیک گلوله به سرش او را به قتل رسانده و از او 2میلیون تومان طلا دزدیده بود.

دومین قربانی زنی اهل چالوس و ساکن نوشهر بود. این زن با همسر متهم دوست بود و با هم رفت‌وآمد داشتند. شب حادثه این زن که مطلقه بود و تنها زندگی می‌کرد، میهمان همسر متهم بود. همسر مسعود پس از اینکه متوجه 2میلیون تومان پول نقد همراه وی شد، شوهرش را تحریک کرد که این پول را سرقت کند. مسعود هم وقتی فهمید که زن مطلقه قصد رفتن به تهران را دارد به بهانه اینکه او هم راهی تهران است، این زن را سوار خودروی پرشیای خود کرد و بعد از پیاده‌کردن او در جاده قشلاق، وی را با شلیک گلوله به قتل رساند و کیف حاوی 2میلیون تومان پول نقد او را سرقت کرد.

متهم بعد از این 2جنایت راهی نوشهر شد و در آنجا 2خواهر جوان را به خاطر سرقت حدود 7میلیون تومان طلایشان به ضرب گلوله به قتل رساند و اجسادشان را در جنگل‌های سیسنگان رها کرد.
به‌دنبال این جنایت بود که وی تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان نوشهر قرار گرفت و سرانجام در 15تیر امسال، زمانی که برای دیدن همسر دومش به کرج رفته بود در محاصره پلیس گرفتار و دستگیر شد.

کد خبر 142685
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز