رئیس ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور از دستور کار ستاد برای ساماندهی آژانس‌ها برای حل معضل فروش غیرقانونی سوخت توسط آژانس‌داران خبر داد.

حمل ونقل

به گزارش فارس محمد رویانیان اظهار داشت: متأسفانه اشکال اساسی که وجود دارد این است که مدیریت آژانس‌ها در ایران منسجم نیست. وی ادامه داد: در ایران درخصوص آژانس‌داران وحدت مدیریت وجود ندارد چرا که در برخی از شهرها، آژانس‌ها تحت نظارت شهرداری‌‌ها و حمل‌ونقل قرار دارند و در برخی از شهرها نیز زیرنظر اتحادیه‌های بازرگانی و صنوف هستند. رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور گفت: به‌دلیل نبود مدیریت واحد درخصوص آژانس‌‌ها برخی از آژانس‌داران کارت سوخت دارند ولی در خدمت مردم نیستند و برخی نیز خدمت می‌کنند ولی کارت سوخت ندارند.

وی تصریح کرد: ستاد حمل‌ونقل سوخت کشور اخیراً سایتی را آماده کرده که اعلام خواهد کرد تا تمامی آژانس‌ها یک بار دیگر ساماندهی شوند و وضعیت آنها را درست خواهیم کرد تا این مشکلات حل شود.
رویانیان با اشاره به مشکلات آژانس‌داران خاطرنشان کرد: کارت سوخت برخی از آژانس‌‌داران سوخته یا گم شده است یا بعضی از رانندگان آژانس‌ها ماشین خود را تعویض کرده‌اند و کارت جدید برای آنها صادر نشده است که در همین زمینه ستاد حمل‌ونقل و سوخت تمام این مشکلات را حل می‌کند.

کد خبر 143003

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز