گروه شهری: نایب رئیس فراکسیون مدیریت شهری، با بیان اینکه نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرداری تهران، برگزار و برخی از موضوعات و مشکلات حوزه شهری در این نشست مطرح شد، این دیدار را برای ابراز رضایت و حمایت مجلس از شهرداری تهران توصیف کرد.

 انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت در تشریح جزئیات دیدار اعضای فراکسیون شهری و برخی از نمایندگان با محمد باقر قالیباف شهردار تهران، تصریح کرد: در این جلسه درخصوص مشکلات شهری و همچنین متروی تهران بحث شد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست محمد حسین مقیمی رئیس فراکسیون شهری، اسدالله بادامچیان رئیس مجمع نمایندگان استان تهران و علی‌اکبر آقایی مغانجوقی و سایر اعضای فراکسیون شهری و همچنین مهندس چمران رئیس شورای شهر تهران حضور داشتند.

وی افزود: هر یک از این نمایندگان و حضار درخصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کردند و از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در سطح شهر تهران ابراز رضایت داشتند.نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: شهردار تهران نیز طی صحبت‌هایی در این جلسه اعلام کرد تا لحظه‌ای که این عنوان را در اختیار دارد برای ایجاد انبساط و نشاط در زندگی شهری تلاش خواهد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان داشت: به اعتقاد قالیباف باید شهرداری به‌گونه‌ای عمل کند که رضایت نسبی در شهر وجود داشته باشد و مردم احساس نکنند با وجود حمایت و کمک‌هایی که صورت گرفته خدایی نکرده ضعفی در کار است. البته نه اینکه اصلا ضعفی وجود نداشته باشد اما نسبت به قیاس و مقایسه‌ای که می‌شود، باید کارنامه مدیریت شهری کارنامه‌ای قابل دفاع باشد که فکر می‌کنم امروز مردم یک رضایت‌مندی عمومی در شهر تهران حس می‌کنند.

کد خبر 143576
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز