گروه اجتماعی: نماینده سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران با معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در این دیدارحسینعلی امیری وکنوت استبی(kunt ostby)، زمینه های همکاری متقابل میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با دفتر برنامه های عمرانی سازمان ملل متحد را بررسی کردند.

بر اساس این گزارش رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نقش موثر این سازمان در زمان الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان  تجارت جهانی اشاره و بر توانمندی های این سازمان در زمینه همکاری زیرساختی با WTO تاکید کرد.

همچنین در این دیدار که کارشناسان دفتر برنامه های عمرانی سازمان ملل متحد (UNDP) نیز حضور داشتند، طرفین مذاکره کننده با توجه به عضویت جمهور اسلامی ایران در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) و نمایندگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این سازمان در خصوص گسترش همکاری‌ها و نقش فعال و کارآمد جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانی مالکیت معنوی بحث و تبادل نظر کردند.

ملاقات اخیر زمینه مناسبی برای آشنایی بیشتر نماینده دفتر سازمان ملل در جمهوری اسلامی و کارشناسان دفتر برنامه های عمرانی سازمان ملل متحد با فعالیت های سازمان ثبت و مقامات این سازمان بود.

کد خبر 14370

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز