دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: چندین فعال از توطئه دیگری از سوی رژیم اسرائیل برای خالی کردن بیت المقدس از ساکنان فلسطینی این شهر خبرداد‎ه‎اند.

فلسطین

به گزارش خبرنگار پرس تی‌وی، فعالان از اعمال قریب الوقوع طرح خطرناکی از جانب رژیم اسرائیل مبنی بر اخراج 384 فعال و شخصیت‌معروف از بیت المقدس، به بهانه فعالیت آنان خبر دادند.

بعضی از فعالانی که از سوی سازمان‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل احضار شده بودند، در همین خصوص اعلام کردند که رژیم اسرائیل هم‎زمان با تلاش تشکیلات خودگردان فلسطین برای عضویت در سازمان ملل متحد، آن‎ها را به اخراج از بیت المقدس تا پایان ماه رمضان تهدید کرده است.

بر پایه این گزارش، فعالان فلسطینی تهدید شده‌اند که ضمن اخراج از شهر بیت المقدس، دیگر هرگز به آن‎ها اجازه بازگشت به این شهر مقدس داده نمی‌شود.

یکی دیگر از دسیسه‌های فاش شده رژیم اسرائیل، قصد اشغال‎گری این رژیم و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در شرق قدس مخصوصا در منطقه سیلوان است.

بیشتر ناظران بر این عقیده‌اند که اخراج فلسطینی‌ها از قدس، بخشی از سیاست‌های رژیم اسرائیل مبنی بر پاک‎سازی قومی حساب شده در بیت المقدس و در راستا با دیگر سیاست‎های نژادپرستانه این رژیم همانند شهرک سازی‌های جدید و تخریب‌منزل مردم فلسطین است.

 

کد خبر 143778
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز