سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش با اشاره به تعطیلی روز پنجشنبه مدارس راهنمایی شهر تهران گفت: به استان‌ها این اختیار داده شده تا با رعایت سقف زمان آموزش، برنامه‌های درسی را در 5 یا 6 روز ساماندهی کنند.

مهدی نوید ادهم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه تعطیلی روز پنج‌شنبه مدارس راهنمایی، گفت: ساماندهی زمان آموزش و تعیین جدول زمانی دروس نیاز به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش دارد و با توجه به تقلیل ساعات آموزشی مقطع راهنمایی از 36 ساعت به 33 ساعت در هفته، چگونگی تنظیم برای اجرای آموزش به مدیران اجرایی سپرده شده است.

وی افزود: استان‌ها می‌توانند با رعایت سقف زمان آموزش و جدول زمانی اجرای برنامه‌های درسی را در پنج یا شش روز ساماندهی کنند.

به گفته دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، تعطیلی روزهای پنجشنبه مقطع راهنمایی در صورت رعایت سقف ساعات آموزشی بلامانع است و مدیران اجرایی می‌توانند در خصوص 5 یا 6 روزه بودن برنامه هفتگی تصمیم‌گیری کنند.

وی همچنین در خصوص تعطیلی روز پنجشنبه مدارش راهنمایی شهر تهران نیز گفت: این مدارس نیز بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش با رعایت سقف ساعات آموزشی 5 روزه شده و روزهای پنجشنبه تعطیل هستند.

کد خبر 143853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز