همشهری آنلاین: مسابقات بوکس جام جهانی در جمهوری آذربایجان، روز یکشنبه نیز ادامه پیدا کرد.

احسان روزبهانی

به گزارش سایت فدراسیون بوکس، در ادامه پیکارهای بوکس قهرمانی جهان که در شهر باکو جریان دارد یکشنبه شب (10 مهر) مهدی طلوطی در وزن 64 کیلوگرم موفق شد با نتیجه 28 بر 17 بوکسور پاکستانی بنام امیرخان را شکست داده و به دور سوم رقابت‌ها راه یابد.

با این برد طلوطی جزء 16 نفر اول بازی‌ها قرار دارد و روز چهارشنبه سیزدهم مهر ماه به دیدار قهرمان مغولی با نام مونکه می‌رود و در صورت پیروزی می‌تواند سهمیه ورود به المپیک را کسب نماید، اما فراموش نباید کرد که این مغولی نفر دوم جهان می‌باشد.

دیگر بوکسور پیروز روز یکشنبه کشورمان احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم بود که توانست با اقتدار قهرمان لهستانی، ایگور جاکوبسکی را مغلوب نموده و به دور سوم برسد. وی در این مرحله با ورزشکار ایرلندی، جوزپه وارد که این بوکسور هم نفر دوم جهان می‌باشد روبرو می‌شود که در صورت موفقیت، روزبهانی هم المپیکی خواهد شد.

اما در وزن 91+ کیلوگرم جاسم دلاوری در یک رقابت نزدیک با نتیجه 13 بر 11 مقابل قهرمان فرانسوی، تونی یوکوآ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اما روز دوشنبه در وزن 75 کیلوگرم (محمد ستار پور) با حریفی از ژاپن و در وزن 91 کیلوگرم رضا مراد خانی با بوکسور چینی مبارزه می‌نمایند که در صورت پیروزی جزء 16 نفر برتر قرار می‌گیرند.

 

کد خبر 147403
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز