همشهری آنلاین: لطیفه تاسف بار این است که یک عده دیکتاتور که تاکنون انتخاباتی در کشور خود برگزار نکرده اند دور هم جمع شده و علیه کشور دیگری به بهانه دموکراسی و سالم نبودن انتخاباتش قطعنامه صادر کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه سلطه گران برخی دولت های منطقه را تجهیز کرده اند که توسط آنها عده دیگری را از میدان خارج کنند، گفت: خنده دارترین لطیفه تاسف بار این است که یک عده دیکتاتور که تاکنون انتخاباتی در کشور خود برگزار نکرده اند دور هم جمع شده و علیه کشور دیگری به بهانه دموکراسی و سالم نبودن انتخاباتش قطعنامه صادر کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد در مراسم افتتاح 5 هزار و 830 واحد مسکن مهر و کارخانه سیمان نیزار قم با بیان اینکه ملت های دنیا پناهگاه و فریادرسی ندارند، اظهار داشت: مردم اروپا و آمریکا چقدر باید فریاد بزنند که از حاکمان خود ناراضی بوده و از شیوه اقتصاد سرمایه داری که نابود کننده حیثیت انسانی بوده و ناعادلانه است، بیزار هستند.

رئیس جمهور افزود: در کشورهای غربی صرفا چند حزب، حاکمیت داشته و مردم چاره ای ندارند جز آنکه به یکی از این دو حزب که در اصل هیچ تفاوتی نیز با هم ندارند رای بدهند.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: امروز این اندیشه در دنیا به سرعت در حال گسترش است که نظام حاکم پاسخگوی نیاز بشریت و سعادت آفرین نیست و باید اندیشه دیگری حاکم شود.

رئیس جمهور در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: متاسفانه عده ای در منطقه پول نفت ملت های مظلوم را برای خرید اسلحه هزینه می کنند و سلطه گران نیز با تجهیز این عده قصد دارند توسط آنها به عده دیگری ضربه بزنند و اینان توجه ندارند که خودشان نیز در نوبت نقشه های سلطه گران قرار دارند و اگر طرفی که به دنبال ضربه زدن به آن هستند کنار گذاشته شود بلافاصله سلطه گران سراغ آنها خواهند رفت.

وی افزود: البته به این عده از دولت های منطقه پیغام هم فرستاده شده که مراقب باشند مبادا در طرح نظام سلطه نقش آفرینی کنند اما معلوم نیست که چرا عجله دارند تا سریعتر نوبت آنها فرا برسد.

احمدی نژاد با بیان اینکه به فضل الهی در سالهای آینده اثری از دیکتاتوری ها در دنیا باقی نخواهد ماند، گفت: بهتر آن است که این عده قبل از اینکه دشمنان درصدد تغییر آنها برآیند در مسیر اصلاح و توجه به مطالبات مردم خود گام بردارند ؛ چرا که اگر دشمنان چنین اقدامی را انجام دهند بی تردید آنها حاکم خواهند شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دنیا نیازمند نظم ، اندیشه و فرهنگ جدیدی است؛ با طرح این سوال که چه کسی باید این اندیشه را تدوین و معرفی کند، اظهار داشت : تنها ملتی که ظرفیت و شایستگی آن را دارد که فرهنگ توحید ، عدالت و سعادت را به جهانیان معرفی کند ملت ایران است و در بین ملت ایران علما و در بین شهرهای ایران قم مسئولیت بیشتری بر عهده دارد.

احمدی نژاد گفت: شهر مقدس قم و علما و روحانیون باید پرچمدار نجات بشریت و معرفی فرهنگ اسلام ناب و جامعه مهدوی باشند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: امروز جهان آرام آرام در حال پذیرش فرهنگ مهدوی است و بی تردید شهر مقدس قم همانگونه که در تمام مراحل انقلاب عظیم اسلامی پیشگام و پیش رو بوده است در این مرحله هم ، ماموریت تاریخی خود را به خوبی انجام خواهد داد.

کد خبر 155022
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز