مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳
۰ نفر

گروه شهری: با راه‌اندازی سامانه مرکز مدیریت شهری 137 طی 6سال گذشته 12میلیون تماس از سوی شهروندان صورت گرفته که به گفته رئیس این سامانه موجب کاهش روزانه 8‌هزار سفر شهری شده است.

رضا عبدلی با اشاره به سالگرد ششمین سال فعالیت سامانه 137 در روزهای آتی گفت: کارفرمایان اصلی شهرداری در اداره شهر، شهروندان هستند. از این‌رو مدیریت شهری نیز با تکیه بر نظرات شهروندان سعی دارد، هرچه بهتر شهر را مدیریت کند.
به گفته وی، در مدت 6سال فعالیت این سامانه، 12میلیون تماس توسط شهروندان برقرار شده که در حال حاضر روزانه 8 هزار تماس با این مرکز صورت می‌گیرد.

عبدلی با اشاره به ترافیک روز افزون پایتخت افزود: اگر این سامانه پیش‌بینی نمی‌شد، در هر روز 8هزار سفر شهری به شهروندان تحمیل می‌شد و در نتیجه حجم ترافیک نیز افزایش می‌یافت، اما راه‌اندازی این سامانه و 6سال فعالیت آن توانست بخش عمده‌ای از درخواست‌های شهروندان از شهرداری را از طریق این سامانه مطرح کند. وی به خدمات‌رسانی گسترده شهرداری تهران به شهروندان اشاره کرد و گفت: مبنای افزایش رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های نهاد مدیریت شهری، تغییر نحوه خدمات رسانی بود. با راه‌اندازی سامانه 137 یک درگاه آسان، ارزان و مناسب در اختیار همه شهروندان قرار گرفت که به‌تدریج این سامانه بالغ شد و هر روز نیز نحوه خدمات‌رسانی‌‌اش گسترش یافت.

رئیس مرکز مدیریت شهری137 همچنین تصریح کرد: تلاش همه همکاران در این سامانه این است که خدمات بیشتر و بهتری به شهروندان بدهیم تا آنان احساس کنند که در اداره پایتخت شریک هستند و این تنها یک شعار نیست.عبدلی با اشاره به افزایش آمار تماس‌ها با سامانه137 گفت: افزایش این آمارها نشان از عملکرد مناسب همکاران ما دارد. تلقی ما این است که 8 میلیون ناظر در جای‌جای شهر عملکرد شهرداری تهران را رصد می‌کنند. این آمار به معنی آن است که هیچ سازمان و نهادی چنین قدرتی ندارد، بنابراین ما باید با خدمات بهتر پاسخگوی اعتماد و تماس‌های مکرر شهروندان باشیم.

رئیس سامانه137 در پایان افزود: ما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم و تلاش می‌کنیم که هر چه بیشتر خدماتمان را توسعه دهیم. هدف اصلی همه همکاران ما در شهرداری افزایش رضایتمندی شهروندان از فعالیت شهرداری تهران است.

کد خبر 155088
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز