ناپل: مردی در آستانه 100سالگی از همسر 77ساله‌‌اش طلاق گرفت تا این دو، عنوان پیرترین زوجی را که تن به طلاق داده‌اند از آن خود کنند.

گویا نامه‌هایی که این زن 77ساله به مرد دیگری می‌نوشته است روابط نامتعارف آنها را برملا کرده و موجب این تصمیم دیرهنگام همسر 99ساله‌‌اش شده است. زمان ارسال این نامه‌ها به سال1960 باز‌می‌گردد.قابل توجه اینکه این زوج اکنون صاحب 5 فرزند و 12 نوه هستند که تصمیم به طلاق گرفته‌اند. گفتنی است پیش از این، عنوان پیرترین زوج طلاق به یک زوج بریتانیایی تعلق داشت که هر دو فقط 2سال پس از ثبت طلاق به 100سالگی می‌رسیدند.

82 سال گلوله

مسکو: محققان روی جمجمه‌ای که 82 سال پیش گلوله‌ای به سمتش شلیک شده مشغول مطالعه هستند. البته این جمجمه که همچنان گلوله در آن قابل مشاهده است متعلق به یک جسد نیست. مرد روسی پیش از اینکه حتی دندان‌هایش به‌طور کامل روییده باشند از حدود 3 سالگی این گلوله را در سر دارد و همچنان با آن زندگی مسالمت آمیزی را سپری می‌کند، زیرا گلوله یاد شده تا به حال هیچ مشکلی برای او به‌وجود نیاورده است. مرد روسی 85ساله که خطر از بیخ گوشش گذشته اما در جمجمه‌‌اش جا خوش کرده در 3سالگی توسط هفت تیری که در دست برادرش بوده به‌طور تصادفی هدف شلیک قرار گرفته است.

مجرم دست و پا چلفتی

کالیفرنیا: مردی که به‌صورت غیرقانونی اسلحه گرم حمل می‌کرد تصور نمی‌کرد هنگامی که به دستشویی می‌رود اسلحه کمری‌‌اش شلیک کرده و ساق پایش را مجروح کند. با وجود این جانسون 51ساله پس از اینکه از ناحیه ساق پا به‌شدت مجروح شد مجبور شد با پلیس تماس بگیرد و آنها نیز علاوه بر اقدامات اورژانسی لازم وی را به اتهام حمل اسلحه گرم مورد تعقیب قانونی قرار دادند. این مجرم دست و پا چلفتی به پلیس گفت: ناگهان اسلحه از غلاف در آمد و پس از اصابت به زمین شروع به شلیک کرد. گفتنی است ابتدای بازجویی‌ها جانسون اصرار داشت که بگوید اسلحه را فقط برای تأمین امنیت شخصی خریداری کرده است.

پله برقی ۳۸۴ متری

مدلین: شهر مدلین کلمبیا یکی از فقیرترین شهر‌های آمریکای جنوبی است؛ در حالی که ساکنان این شهر به‌عنوان دومین شهر بزرگ کلمبیا در کنار آمار بالای قتل و قاچاق مواد‌مخدر، یکی از طولانی‌ترین پله برقی‌های دنیا را دارند. این پله برقی که 384متر طول دارد مسافتی را که پیش از این رفت‌وآمد در آن نیم ساعت به طول می‌انجامید به 5 دقیقه کاهش می‌دهد. استفاده از این پله برقی برای ساکنان مدلین رایگان است. گفتنی است مردم پیش از این برای رسیدن به مقصد از مرکز شهر ناچار بودند از پله‌هایی بالا بروند که مسافت آن معادل رسیدن به طبقه بیست و هشتم یک ساختمان بود.

کد خبر 155429
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز