سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۶
۰ نفر

کنتاکی: براثر برخورد زنجیره‌ای 41 خودرو با یکدیگر در ایالت «کنتاکی» آمریکا 8‌نفر راهی بیمارستان شدند و با وجود این به گفته مقامات پلیس وضعیت سلامت آنها نیز به هیچ‌وجه وخیم نیست.

Kentucky_PileUp

 درحالی‌که به‌علت نامساعد بودن هوا آمار تصادف‌های زنجیره‌ای در این وقت از سال بالا می‌رود اما درنظر گرفتن نکات ایمنی باعث شده تا در برخی کشور‌ها تعداد کشته و زخمی‌ها کاهش یابد. البته در این مورد خاص سرنشینان خودرو‌ها تا باز شدن مجدد بزرگراه مجبور شدند در ترافیک چند ساعته و زیر بارش برف منتظر بمانند. به گفته پلیس علت وقوع این سانحه در حال بررسی است اما وضعیت نامناسب جوی می‌تواند یکی از علت‌های وقوع این سانحه باشد.

کوچک‌ترین آکواریوم

مسکو: کوچک‌ترین آکواریوم جهان فقط‌30×20‌میلی‌متر مساحت دارد و ارتفاع آن نیز از 14میلی‌متر تجاوز نمی‌کند. هنرمند روسی آناتولی‌کوننکو به وسیله دانه‌های برنج، دانه‌های خشخاش و حتی موی سر انسان برای این آکواریوم گیاه و سنگریزه ساخته و ‌آن‌را در معرض دید عموم قرار داده است. داخل آکواریومی که این مرد 57ساله آن‌را ساخته فقط 2‌قاشق چایخوری آب جا می‌شود و‌ با وجود این چند ماهی zebra می‌توانند به راحتی در آن شنا کنند. گفتنی است پیش از این یکی از کار‌های مینیاتوری وی شامل ماکت یک کشتی به قیمت 50هزار دلار فروخته شد.

بازگشت ئی‌تی

پورتموث: یک شهروند انگلیسی شناور بودن موجودی عجیب را در آب‌های دریا به گارد ساحلی اطلاع داد و آنها بلافاصله برای نجات وی اقدام کردند اما هنگامی که با این موجود عجیب مواجه شدند در نگاه نخست گمان کردند یک موجود فضایی را شکار کرده‌اند. با وجود این پس از چندی مشخص شد که این موجود فضایی فقط یک عروسک شخصیت سینمایی معروف به ئی تی(ET) است. این ماجرای خنده‌دار برای اعضای گارد ساحلی به همین‌جا ختم نشد و آنها متوجه شدند که صاحب این عروسک دربه‌در دنبال آن می‌گردد و با ید آن‌را به صاحبش باز گردانند. گفتنی است خانم مارگارت‌ولز 76 ساله صاحب این عروسک است.

تولد دوقلو‌هادر 2‌سال

فلوریدا: پزشکان بیمارستانی در فلوریدا از به‌دنیا آمدن دوقلویی در 2سال متفاوت میلادی خبر دادند. یکی از این دوقلوها در ساعت 11:59‌نیمه‌شب، ‌31‌دسامبر سال 2011‌به‌دنیا آمد و خواهر دوقلویش یک دقیقه بعد در روز نخست سال 2012‌میلادی به‌دنیا آمد. مسئولان بیمارستان این دوقلو را آخرین و نخستین نوزاد به دنیا آمده در سال گذشته و جاری میلادی در این ایالت اعلام کردند. پدر این دوقلوها پس از به‌دنیا آمدن فرزندانش گفت: تولد فرزندانم پایان خوشی برای سال گذشته و آغاز بهتری برای سال‌جاری است.

کد خبر 155988
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز