بوینس آیرس: چمدان‌های مردی اهل کشور چک حاوی 247حیوان زنده شامل انواع خزندگان و مار‌های سمی بود.

snakes

 وی قصد داشت در یکی از فرودگاه‌های کشور آرژانتین همراه این حیوانات وارد هواپیما شود که توسط ماموران دستگیر شد. کارل‌آبلوفسکی 51ساله در حالی دستگیر شد که برخی خزنده‌های موجود در چمدان وی از کمبود اکسیژن مرده بودند. گفتنی است در میان خزندگانی که بیشتر آنها متعلق به جنگل‌های آمریکای جنوبی بودند، یک مار یک و نیم‌متری نیز دیده می‌شد. براساس رأی دادگاه، کارل باید به اتهام قاچاق حیوانات دست‌کم 10سال در زندان بماند.

اردک خوش‌اقبال

ساسکس: اردک خوش‌اقبال با وجود برخورد یک سوزن 12سانتی‌متری به گردنش همچنان زنده است. سوزن 12سانتی‌متری که برای این اردک کوچک حکم یک نیزه تمام‌عیار را داشت توسط اراذل و اوباش و به وسیله یک دارت به سمتش پرتاب شده بود. با وجود این یکی از حامیان محیط‌زیست حدود یک ساعت برای گرفتن این پرنده وقت صرف کرد و سرانجام موفق شد آن‌را به دامپزشکی برساند. آقای ویکس یکی از دست‌اندرکاران نجات این پرنده می‌گوید: چنانچه سوزن کمی پایین‌تر اصابت کرده بود، اردک تلف می‌شد.

‌‌‌‌‌ دور انداختن بلیت‌ المپیک

لندن:‌ یک خانواده انگلیسی هنگامی که از پدر خانواده خواستند تا در تمیز کردن خانه به آنها کند به هیچ‌‌وجه تصور نمی‌کردند وی هدایای کریسمس شامل بلیت‌های المپیک و جواهرات را دور بیندازد. ماجرا از آنجا آغاز شد که این پدر حواس‌پرت کاغذ‌کادو‌ی هدایای کریسمس را همراه زباله‌های دیگر داخل سطل زباله گذاشت و پس از مدتی که خودروی ویژه حمل زباله آنها را با خود برد تازه اعضای خانواده متوجه اشتباه وی شدند. با وجود این،‌خانواده وی به گفتن اینکه «از این پس بیشتر دقت کن» و گرفتن یک عکس یادگاری از این حواس‌پرتی پدرانه اکتفا کردند.

‌‌‌‌ پیدا شدن حلقه

استکهلم: یک زن سوئدی حلقه ازدواج خود را پس از 16‌سال در مزرعه هویج خانه‌اش پیدا کرد. حلقه این زن که از طلای‌سفید و دارای 7 الماس بود روی یکی از هویج‌ها گیر کرده بود. خانم پالسون در این باره به یکی از روزنامه‌های سوئدی گفت:‌ حدود سال1995‌که حلقه ازدواجم را داخل آشپزخانه گم کردم مجبور شدیم تمام کف آشپزخانه را برای پیدا کردن آن زیرورو کنیم تا جایی که حتی کفپوش‌های آن‌را نیز در آوردیم. آقای پالسون نیز معتقد است در کریسمس 16سال پیش انگشتر از دست همسرش در آمده و از راه لوله‌های آب وارد مزرعه شده است.

کد خبر 155827
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز