همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در پیامی تاکید کرد: آمریکا و انگلیس بدانند که ما تیرخلاص را به حضور استکبار جهانی درمنطقه خواهیم زد.

به گزارش سپاه نیوز؛ امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر امتی که سیره‌اش نبوی، مذهبش جعفری و وحدتش الگویی اثرگذار بر تمام جنبش های آزادی خواه معاصر و خیزش‌های اسلامی منطقه است.

درود فراوان به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تمام کسانی که عاشقانه دل به آرمان‌های امام و انقلاب داده و حماسه جاودان بهمن را آفریدند و پیامی ماندگار برای تمام عصرها و نسل‌ها برجای گذاشتند.

22 بهمن، برگ زرینی بر تاریخ این سرزمین و یادآور وحدت و یکپارچگی ملتی است که دست در دست هم با رهبری داهیانه امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) کاخ شیطانی رژیم ستم شاهی را که جولانگاه استعمارگران و مستکبران جهان بود درهم کوبیدند و ندای "نه شرقی، نه غربی" را برای اولین بار در جهان طنین انداز کردند و پرچم "لااله الاالله"را با تکیه بر قدرت لایزال الهی به اهتزاز درآوردند.

کارکنان ولایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارند که دوشادوش مردم سربلند ایران اسلامی، در به ثمر رساندن خواسته به حق ملت لحظه‌ای درنگ نکرده و امروز پس از عبور غرور آفرین از دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن، اعلام می‌دارند که با دستان پرتوان نیروی زمینی، چشمان تیزبین پدافند هوایی، جان برکفان نیروی هوایی و دریادلان نیروی دریایی تا پای جان برای دفاع از جایگاه ولایت، کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی در برابر زورگویان خواهند ایستاد و دست متجاوزان را قبل از هرگونه اقدامی قطع و آن را عبرتی برای دیگر اندیشه‌های پلید قرار خواهد داد.

امروز موفقیت‌های روز افزون جوانان این مرز و بوم در دستیابی به فناوری‌های نوین هسته‌ای، فضایی، پزشکی و نظامی که شعار انقلابی "ما می‌توانیم" امام عزیزمان را در اذهان تداعی نموده و همین باور و اراده راسخ به عنوان سرمایه عظیم انقلاب، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به هراس انداخته و آنان را از روی استیصال به ترور و اقدامات ناجوانمردانه وا می‌دارد. آمریکا و انگلیس بدانند که ما تیرخلاص را به حضور استکبار جهانی درمنطقه خواهیم زد.

اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت(ص) و امام جعفرصادق(ع) و ایام خجسته دهه فجر را به فرماندهی معزز کل قوا و امت همیشه قهرمان، به ویژه رزمندگان ارتش سرافراز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، علو درجات روح بلند امام شهیدان و شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی و همه شهیدان راه آزادی را از درگاه ایزد متعال خواستارم و عزت و عظمت بیش از پیش میهن اسلامی را در پرتو حمایت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (عج) ازخداوندمتعال مسئلت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی

 

کد خبر 159037
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز