یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

گروه سیاسی: در جلسه روز یکشنبه هیئت وزیران که با حضور استانداران برگزار شد، تمهیدات استقبال از نوروز و نحوه نظارت و کنترل بر قیمت‌ها و پیشگیری از گرانی‌های احتمالی پایان سال، تامین امنیت جاده‌ها و تدارک تسهیلات بین راهی مناسب بررسی و در خصوص این موضوعات تصمیم گیری شد.

 محمود احمدی نژاد در جلسه مشترک هیات وزیران و استانداران که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، ضمن ارائه تحلیلی از اوضاع کشور، بار دیگر از حضور چشمگیر و مقتدرانه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تمجید و قدردانی کرد.

رئیس جمهوری با بیان اینکه مدیران اجرایی کشور باید ضمن توجه مداوم به خواسته‌های اصلی مردم برای تامین نیازها و رفاه و آسایش بیشتر آنان تلاش خستگی ناپذیر داشته باشند، تاکید کرد: مسئولان باید با تلاش و کار مستمر و برنامه ریزی شده پاسخگوی دغدغه‌های مهم مردم از جمله در زمینه تامین مسکن، اشتغال جوانان و رفاه و آسایش باشند که تحقق این امر با توجه به وجود عزم و همت جدی مسئولان خدمتگزار، پرتلاش، کارآمد و مومن در دولت نهم دور از دسترس نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،احمدی نژاد با بیان اینکه مبارزه با مفاسد در سال 86 باید قوی تر ادامه یابد و این امر نباید هیچگاه در پیچ و خم کارهای روزمره به فراموشی سپرده شود، تاکید کرد: همه مسئولان و به ویژه استانداران باید با شناسایی و برخورد قاطع با هر نوع از مصادیق مفاسد از جمله پارتی بازی و اعمال نفوذ از ادامه و انجام امور خلاف و تضییع حقوق مردم جلوگیری کنند و استانداران باید در جلسات مخصوص و منظم نسبت به پیگیری مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی تا ریشه کنی آن اقدام کنند و خوشبختانه با اقداماتی که تاکنون صورت گرفته، بسیاری از مشکلات و مفاسد کاهش یافته است.

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با دقت و کار کارشناسی هزینه‌های جاری غیر ضروری را پالایش و حذف کنند، گفت: امسال، سال کار و تلاش و اجرای طرح‌های عمرانی بود و سال 86، سال تلاش و فعالیت همراه با صرفه جویی در هزینه‌های جاری است.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی بهتر دستگاه‌های اجرایی کشور از خدمات انجام شده به مردم تصریح کرد: برخی‌ها تلاش دارند با چند برابر کردن ضعف‌های موجود و یا القای اشکالاتی که وجود ندارد ذهن مردم را مشوش کرده و به ناامیدی و یأس دامن بزنند.

نقشه‌های هدایت‌شده

وزیر کشور تأکید کرد:حوادث تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان نشان از طراحی‌های مشخص و نقشه‌هایی دارد که بطور مشخص، کاملا هدایت شده و برنامه‌ریزی شده در کشور انجام می‌شود.

مصطفی پورمحمدی طی سخنانی در جمع استانداران سراسر کشور که خبر آن را روابط عمومی وزارت کشور منتشر کرد،با تأکید بر بهم پیوستگی و هماهنگی رفتار مدیران اجرایی مناطق کشور گفت:در برابر تفرقه‌افکنی و اقدامات خرابکارانه برخی قدرت‌های بزرگ در ایران، باید روحیه مقاومت را با قدرت بروز داد و با انسجام اینگونه اقدامات در تصمیمات، تهدیدات خارجی را بی‌اثر کرد. 

کد خبر 16086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز