علیرضا ربیعی در گفتگو با خبرگزاری مهر، گفت: در این مدت بیشترین تماسهای تلفنی از مناطق 4، 5 و 2 بوده و همچنین درخواست نظافت خیابانها، معابر و نصب سطل زباله، اولویت اول تماسهای تلفنی شهروندان با مرکز 137 بوده است.
ربیعی با اشاره به برقراری روزانه 3500 تماس تلفنی با مرکز 137 گفت: از آغاز راه اندازی سامانه 137تاکنون ، شهروندان 450 هزار تماس تلفنی با این مرکز برقرار کرده اند که 287 هزار مورد از این تماس ها از ابتدای سال 85 تا کنون بوده است.
وی افزود: طی سال گذشته بیشترین درخواست های مطرح شده شهروندان در مورد آسفالت و لکه گیری خیابان ها و معابر بوده است ، در حالی که از ابتدای امسال تاکنون بیشترین تماس شهروندان تهرانی با مرکز 137 مبنی بر درخواست نظافت و نصب سطل زباله در محل سکونت شان بوده است.
به گفته ربیعی ، روکش آسفالت و لکه گیری ، طعمه گذاری ، آلودگی صوتی و ساخت و ساز غیر مجاز در رده های بعدی این تماس ها قرار گرفته است.
وی ، بیشترین تماس های برقرار شده با مرکز 137 را به ترتیب از مناطق 4، 5 و 2 دانست و افزود: بیشترین ساعات تماس شهروندان تهرانی با سامانه 137 از ساعت 9 تا 11 صبح و کمترین تماس ها از ساعت 4 تا 5 بامداد است.
مدیر سامانه 137 شهرداری تهران در خصوص نحوه رسیدگی به درخواست های شهروندان در این مرکز گفت: پس از دریافت پیام ها توسط اپراتور ، با توجه به اینکه این درخواست ها در چه اولویتی قرار دارد ، درخواست های مطرح شده به هر ناحیه ابلاغ می شود و مسئولان مربوطه موظف هستند بلافاصله اکیپ را برای رسیدگی به محل مورد نظر اعزام کنند.
ربیعی تاکید کرد: در حال حاضر ترافیک پشت خطی زیاد نداریم و در 24 ساعت شبانه روز نیز فعال هستیم که البته در صورت احساس نیاز تعداد اپراتورها را افزایش خواهیم داد.