مسعود کرباسیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مرکز استان تهران افزود: ادارههای فوریتهای خدمات شهری نواحی تهران به رفع نیازهای فوری شهروندان در محلات مختلف میپردازند تا روند خدمت رسانی بهبود یابد.
وی، رفع سدمعبر، آب گرفتگی، جمعآوری زباله و نخاله شهری، مبارزه با جانوران موذی و رسیدگی به درخواستهای شهروندان از سامانه خدمات شهری ۱۳۷ را از وظایف ادارات فوریتهای خدمات شهری نواحی شهر تهران عنوان کرد.
معاون شهردار تهران، نظارت بر انجام مکانیزاسیون خدمات شهری در نواحی شهر تهران را از دیگر وظایف این ادارات دانست و تاکید کرد: معاونان خدمات شهری شهرداریهای مناطق بر نحوه فعالیت این ادارات نظارت میکنند و هماهنگی فعالیتهای آنان را برعهده دارند.
کرباسیان با تاکید بر محور قرار گرفتن محلات برای خدمات شهری شهرداری، گفت: از زمان راهاندازی سامانه ،۱۳۷تحول خوبی در خدماترسانی به محلات شهر تهران صورت گرفته و با راهاندازی ادارات فوریتهای خدمات شهری مناطق، به تمام مشکلات مناطق رسیدگی میشود.
وی به برقراری حدود ۶۷۰هزار تماس با سامانه خدمات شهری ۱۳۷در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون به ۸۳درصد از این تماسها پاسخ گفته شده و درخواستها و نیازهای شهروندان برطرف شده است.
کرباسیان با بیاناینکه حدود ۷۰درصد از تماسهای شهروندان با ۱۳۷مربوط به نیازهای خدمات شهری است، افزود: با تلاش ماموران شهرداری، خوشبختانه به ۱۰۰درصد این درخواستها پاسخ گفته شده است.