همشهری آنلاین: بایرن مونیخ با تقلید از بارسلونا حریفش را با هفت گل شکست داد.

Gomez- Ribery

در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا، سه‌شنبه شب (23 اسفند) دو دیدار برگزار شد.

در یکی از این دیدارها بایرن مونیخ میزبان بازل سوئیس بود که در دیدار رفت با یک گل مغلوب این تیم شده بود. در بازی برگشت اما رکورددار قهرمانی آلمان موفق شد در ورزشگاه آلیانتس-آرنا در مونیخ و در مقابل دیدگان 66 هزار تماشاگر با نتیجه باورنکردنی هفت بر صفر حریفش را از پیش رو برداشته و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

گل‌های اول و دوم بایرن را به ترتیب آرین روبن و توماس مولر در دقایق 10 و 42 زدند و چهار گل بعدی را ماریو گومز در دقایق 44،‌50، 61 و 67 به ثمر رساند و گل آخر را باز هم روبن و این بار در دقیقه 81 وارد دروازه بازل بخت برگشته کرد.

اما در بازی دیگر این مرحله اینتر میلان میزبان المپیک مارسی بود. اینتر در این بازی موفق شد شکست یک بر صفر در فرانسه در دیدار رفت را جبران کرده و در ورزشگاه خانگی جوزپه مه‌آتزای شهر میلان با حساب 2 بر 1 به برتری برسد،‌ اما در نهایت تیم مارسی به دلیل گلِ زده درخانه حریف در مجموع پیروز این دوئل شده و با حذف نماینده ایتالیا، خود به یک چهارم نهایی رسید.

در این بازی ابتدا دیگو میلیتو،‌ مهاجم آرژانتینی اینتر در دقیقه 75 دروازه مارسی را باز کرد،‌اما براندائو در وقت‌های تلف شده این گل را جبران کرد (دقیقه 2+90) تا این که چهار دقیقه بعد پازینی حساب کار را دو بر صفر به سود میزبان تغییر داد و سبب پیروزی تیمش شد،‌ گرچه این پیروزی حاصلی برای تیم ایتالیایی نداشت.

اینتر-مارسی

در همین چارچوب دو دیدار نیز چهارشنبه شب برگزار می‌شود که طی آن رئال مادرید میزبان زسکا مسکوی روسیه است و ناپل در خانه چلسی به میدان می‌رود.

کد خبر 163581
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز