هونان: نوجوان چینی برای خرید یک گوشی تلفن آیفون راضی به عمل جراحی شد و کلیه‌اش را فروخت. خانواده این پسر 17ساله هنگامی که وی با یک گوشی گرانقیمت به خانه بازگشت به او مشکوک شدند و پس از مدت کوتاهی راز وی برملا شد.

فاش شدن این موضوع باعث شد تا پلیس استان هونان چین 5نفر را در رابطه با این پرونده دستگیر کند. متهمان پرونده به این نوجوان از جان‌گذشته، 20هزار پوند داده بودند. در حال حاضر نیز مشکلات کلیوی وی که پس از عمل جراحی به آنها مبتلا شده جرم متهمان را افزوده است. گفتنی است در چین تعداد زیاد متقاضیان کلیه باعث شده هر از گاهی خبر‌های اینچنینی به گوش برسد.

پیرترین دلقک جهان

مونتانا: با اینکه فلوید کریک‌مور در آمریکا به اجرای نمایش‌های ‌کمدی معروف است اما اجرای اخیر وی در 95سالگی باعث شد او رکورد پیرترین دلقک جهان را نیز در کتاب‌رکورد‌های جهانی گینس بشکند. یکی از طرفداران او درباره‌اش می‌گوید: او از 10سالگی وارد دنیای نمایش شد و طیف سنی مخاطبان او بین یک تا 100سال متغیر است. یکی از فعالیت‌های این دلقک محبوب که به کریکی معروف است جمع کردن اعانه برای بیمارستان‌هایی است که از کودکان معلول نگهداری می‌کنند. وی در مقابل این پرسش که برای بازنشستگی چه برنامه‌ای دارید پاسخ داد:‌ زمانی که از کار افتاده شدم پاسخ خواهم داد.

تخم‌مرغ 2.5‌سانتی‌متری

دربی‌شایر: مرغ بزرگی در انگلستان قادر است فقط تخم‌مرغ‌های 2/5سانتی‌متری بگذارد. پس از رسانه‌ای شدن خبرهای مربوط به این پرنده اهلی، بسیاری پیش‌بینی می‌کنند تخم‌مرغ‌های او به‌عنوان کوچک‌ترین تخم‌مرغ‌های جهان شناخته شود. هری‌ایوانز 58ساله صاحب این مرغ درباره او می‌گوید:‌ با اینکه این مرغ 18ماهه در شرایط یکسانی با مرغ‌های دیگر پرورش پیدا کرده است اما محصول او همین تخم‌مرغ‌های کوچک است. این مرغ که در میان ساکنان محلی به پرنده بزرگ(bigbird) مشهور شده است و از مکمل‌های غذایی طیور استفاده می‌کند به گفته دامپزشکان در سلامت کامل به سر می‌برد.

شلیک میخ به قلب

ماساچوست:‌ تفنگ میخکوب یک مرد آمریکایی حین انجام کار از کار افتاد و او نیز شروع به تعمیر آن کرد اما یکباره ضامن آن کشیده و میخی به سمت قلبش شلیک شد. پزشکان معالج دنیس، توانستند این میخ را که حدود 10‌سانتی‌متر بود و به سمت راست قلب او اصابت کرده بود در یک عمل جراحی دو‌ساعته از سینه‌اش بیرون آورند. پزشک دنیس درباره بهبود وی می‌گوید: با اینکه این حادثه در ظاهر خیلی خطرناک به نظر می‌رسد اما وی در آینده مشکلی بابت این حادثه نخواهد داشت زیرا حفره‌ ایجاد شده ناشی از اصابت این میخ رو به بهبود است و دنیس به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.

کد خبر 165235
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز