مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: در این راستا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند آمادگی کامل عرضه محصولات با کیفیت داخلی و تولید ملی را دارد و از شهروندان تهرانی انتظار داریم کالاهای داخلی را در سبد مصرفی خود قرار دهند.

فروشگاه شهروند

قدرت گودرزی در گفت‌وگو با تهران سما نامگذاری امسال را زمینه ساز ایجاد وفاق ملی برای حمایت از تولیدات داخلی، کار و سرمایه ایرانی عنوان و اظهار کرد: باید تمامی بنگاه‌های اقتصادی، بازرگانی و تولیدی محصولات مرغوب و با کیفیت را برای مصرف شهروندان تهیه کنند و در این راستا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند آماده است که کالاها و محصولات با کیفیت تولیدکنندگان داخلی را در تمام شعب خود با قیمت مناسب به شهروندان عرضه کند.

وی ادامه داد: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در واقع مکمل سال‌های گذشته است، چرا که اگر نگاهی کلان به 3‌سال قبل داشته باشیم می‌بینیم که در سال 88 که سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شد، هم بعد شخصی دارد و هم بعد خانواری و در سال 89 که سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شد بر عهده افراد جامعه است که با تلاش بیشتر در پیشرفت اقتصادی کشور گام‌های مؤثرتری بردارند. گودرزی خاطرنشان کرد: ارتباط معناداری بین مدیریت مصرف و کار وجود دارد، سال 90 را که سال جهاد اقتصادی نامگذاری شد در واقع اعتباردهنده به 2‌سال گذشته بود چرا که حرکت جمعی و اجتماعی را می‌طلبد که باید کار با جدیت بیشتر مورد توجه قرار گیرد و لفظ جهاد گویای حرکت کلی برای یک هدف است و آن اعتلای سطح اقتصادی کشور است.

وی افزود: سال 91 هم که به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شد مکمل سال‌های گذشته است چرا که به یک بخش از جهاد اقتصادی برمی‌گردد، یعنی به بخش تولیدات ملی داخلی و اگر بتوانیم این بخش را رونق ببخشیم مسائل تورم و اشتغال حل خواهد شد و اقتصاد داخلی رونق می‌گیرد. وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه این چند سال با محوریت اقتصاد نامگذاری شده و این سلسله برای رسیدن به همان گام‌اصلی که پیشرفت و عدالت است، مطرح شده است، گفت: این اهداف جز با اتحاد و یکپارچگی تمامی زنجیره‌های تولید، توزیع و مصرف امکان پذیر نخواهد بود و در این راستا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند آمادگی خود را برای عرضه محصولات ملی و تولیدات داخلی اعلام می‌کند.

گودرزی افزود: فروشگاه‌های شهروند، شهروندان را به خرید کالاهای با کیفیت داخلی ترغیب می‌کند چرا که هم باعث حمایت از کار کارگران ایرانی و تولید‌کنندگان داخلی می‌شود و هم موجب تقویت سرمایه داران ایرانی و رونق اقتصادی کشور است.

کد خبر 165605
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز