همشهری آنلاین: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: دولت پاسخ دهد چگونه 1150 میلیارد تومان بودجه سلامت را به وزارت راه می‌دهد در حالی که کسری بودجه حوزه درمان و آموزش پزشکی در سال 90 برابر 2 هزار و 500 میلیارد تومان بوده است.

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب در پاسخ به اینکه آیا این 1150 میلیارد تومان قابل برگشت به وزارت بهداشت است، گفت: وقتی بودجه هزینه باشد دیگر بازگشت مشکل است. البته می‌شود تحقیق و تفحص کرد که این بودجه چطور هزینه شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا این تحقیق و تفحص در روزهای پایانی مجلس هشتم امکان‌پذیر است، گفت: خیر، مجلس هشتم دیگر دارد تمام می‌شود. بنده هم جزو نمایندگانی هستم که در انتخابات مجلس نهم رأی نیاوردم. به نظر می‌رسد هر تحرکی که بخواهد برای این بودجه 1150 میلیارد تومانی در قالب سوال از رئیس جمهور یا تحقیق و تفحص انجام شود باید در مجلس نهم صورت گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: البته کاری که ما مجلس هشتمی‌ها باید در انتهای نمایندگی‌مان انجام دهیم این است که بر قانونی که درباره اختصاص 10 درصد درآمد هدفمندی یارانه‌ها به بخش سلامت تصویب شده است پافشاری کنیم و اجازه ندهیم که مانور جابجایی بر روی این قانون اتفاق بیافتد.

کد خبر 168439
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز