مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

گروه شهری: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران از ورود 25 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید به ناوگان خبر داد و گفت: 25 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید وارد خط 2 سامانه اتوبوس‌های تندرو شده است تا این خط در مجموع با 250 دستگاه اتوبوس به شهروندان خدمات‌رسانی مناسب‌تر و بهتری داشته باشد.

سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: خط 2 سامانه اتوبوس‌های تندرو یکی از پرمسافرترین خطوط این سامانه است که شهروندان استقبال بسیار خوب و چشمگیری از آن داشته‌اند و با افزوده شدن 25 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید به این خط می‌توانیم شاهد افزایش میزان جابه جایی‌ها و ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان در مسیر این خط باشیم.

وی ادامه داد: همچنین ما در حال حمل اتوبوس‌های دوکابین جدید به کشور هستیم که در هر دو سمت در ورود و خروج دارند و می‌توان از این اتوبوس‌ها هم در خطوط اتوبوسرانی تندرو و هم در خطوط معمولی استفاده کرد. معاون شهردار تهران با بیان اینکه در تلاشیم تا 50 دستگاه از این اتوبوس‌ها را به‌زودی وارد ناوگان کنیم، گفت: در مرحله نخست 21 دستگاه و در مرحله بعد 29 دستگاه از اتوبوس‌های دوکابین جدید که در دو سمت در ورود و خروج دارند، وارد ناوگان اتوبوسرانی خواهند شد.

وی تاکید کرد: براساس طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک، تلاش می‌شود تا ضمن افزایش سهم اتوبوسرانی در جابه‌جایی‌های شهر تهران، سطح کیفی خدمات رسانی نیز ارتقا یابد و شهروندان بتوانند سفرهایی ایمن، راحت، سریع و مناسب را با اتوبوس داشته باشند.

کد خبر 168681
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز