غروب روز یکشنبه نخستین تمرین استقلال با امیر قلعه‌نویی پرماجرا و پرحاشیه بود.

سرمربی استقلال در نخستین حضور خود عادت همیشگی‌اش را تکرار کرد و بیش از هزار هوادار را به کمپ ناصر حجازی کشاند. او همراه با دستیاران متعدد و دوستان نزدیکش به کمپ آمد تا نشان دهد شکل خاص حضورش در هر تیمی، همه‌‌چیز را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد.

در گزارش‌های تصویری که از این جلسه تمرین منتشر شد فریم‌هایی دیده می‌شود از روبوسی، تشویق، ذبح گاو و گوسفند و البته نشستن قلعه نویی روی یک توپ در گوشه‌ای از زمین. نخستین جلسه تمرینی استقلال هم با حاشیه‌های زیادی همراه بود و حتی سایت‌های خبری از چاقوکشی و درگیری هواداران استقلال با یکدیگر خبر دادند.

سرمربی جدید استقلال که می‌گویند مراسم استقبال از او حدود 20 میلیون تومان هزینه در پی داشته است حالا کارش را در تیم مورد علاقه‌اش آغاز کرده و استقلال دیروز هم تمریناتش را برگزار کرد. این تمرین در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و اتفاق مهم حضور ایمان مبعلی در این جلسه تمرینی بود. او روز گذشته به‌صورت رسمی به استقلال پیوست و خودش با تایید این خبر می‌گوید:

«می خواستم به پیکان بروم ولی در نهایت تصمیم گرفتم به استقلال بیایم. خوشحالم که برگشتم و آمده‌ام که با تیم ملی به جام جهانی بروم. می‌دانم قلعه‌نویی به بازیکنی که آماده باشد بازی می‌دهد و من هم مرد جنگیدن هستم. من اشتباه بزرگی انجام دادم که به الشارجه امارات رفتم ولی حالا هم برای جبران دیر نشده است.»

منتظر انصاری فرد

استقلال بعد از جذب اکبرپور، صادقی، منوچهری، دهنوی، بیگ‌زاده، بائو و مبعلی حالا به‌دنبال جذب آخرین سهمیه لیگ برتر است و تلاش خود را برای جذب کریم انصاری فرد ادامه می‌دهد. این در حالی است که گفته می‌شود انصاری فرد مشکل خدمت سربازی دارد و اگر مشمول باشد باید به یک تیم نظامی برود.

دیروز اما شایعه شد که انصاری فرد مبلغی حدود 600 میلیون تومانی از باشگاه استقلال دریافت کرده و به‌زودی با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد ولی امیری یکی از معاونان استقلال این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید: «این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد. ما با برادر انصاری فرد صحبت کردیم و این مذاکرات ادامه دارد اما پولی از سوی باشگاه استقلال به این بازیکن داده نشده است.»

هر چند باشگاه استقلال بازیکنان مورد نظر قلعه نویی را جذب کرده ولی یکی از مسائل مهم در این تیم مشخص شدن وضعیت مجتبی جباری و مهدی رحمتی است. آخرین اخبار حاکی از آن است که رحمتی با استقلال به توافق کامل رسیده و جباری هم برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده است. جباری در پاسخ به این سؤال که آیا امکان ماندن شما در استقلال وجود دارد به همشهری می‌گوید:

«من سال‌ها در استقلال بازی کردم و کاپیتان این تیم هستم. طبیعی است که برای فصل بعد استقلال در اولویت قرار دارد و به همین دلیل دیگر پیشنهادها را بررسی نکرده‌ام. حالا باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا ببینم چه شرایطی به‌وجود می‌آید.» او در پاسخ به این سؤال که در مورد اختلاف‌های گذشته با امیر قلعه نویی چه صحبتی دارید، خاطرنشان می‌کند: «دوست ندارم در مورد این مسائل حرف بزنم.»

تیم برانکو به‌دنبال آندو

می گویند برای فصل بعد بازیکنانی مثل مهدی امیرآبادی، فریدون زندی، گوران یرکوویچ، حمید عزیززاده، الونگ، و زرین ساعد در فهرست مازاد استقلال قرار دارند و اسماعیل شریفات هم برای سپری کردن خدمت سربازی باید راهی تراکتورسازی شود. با این حال نکته نگران‌کننده برای استقلال احتمال جدایی آندرانیک تیموریان است.

مسئولان باشگاه الوحده امارات از طریق ارتباط با مدیر برنامه‌های این بازیکن، خواهان مذاکره با تیموریان شده‌اند و نکته جالب توجه این است که هدایت الوحده را برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی برعهده دارد. تیموریان حالا با دو پیشنهاد خوب از لیگ قطر و لیگ امارات مواجه است و آخرین اخبار حاکی از آن است که تا چند روز دیگر برای مذاکره با این باشگاه‌های عربی ایران را ترک خواهد کرد.

تیموریان می‌گوید: «از تیم‌های عربی پیشنهاد دارم و این موضوع را کتمان نمی‌کنم بنابراین احتمال جدایی‌ام از استقلال وجود دارد ولی این موضوع قطعی نیست. مدیر برنامه‌هایم در جریان کارها قرار دارد و قرار است این موضوع را پیگیری کند.»

کد خبر 173769
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز