یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۱ - ۰۴:۳۱
۰ نفر

یک کارشناس حوزه نمایش با انتقاد از عملکرد شورای صنفی نمایش، اکران فیلم‌های دفاع مقدس در این فضا را به ذبح این آثار تشبیه کرد.

سینمای دفاع مقدس

امیرحسین علم‌الهدی در ارتباط با شرایط پیش آمده برای سینما آزادی به مهر گفت: من ابتدا بابت پوست خربزه‌ای که شورای صنفی نمایش زیر پای سازمان سینمایی کشور با انتخاب اریکه ایرانیان به‌عنوان سرگروه سینمایی برای فیلم «شور شیرین» قرار داد، تبریک می‌گویم! وی ادامه داد: در دو روز گذشته طبق بررسی‌های انجام شده، این سینما به‌عنوان سرگروه حتی یک مخاطب هم نداشته است!

در اصل در این دو روز با پنج سانس در اریکه ایرانیان، فروش فیلم در حد صفر بوده است. آنها هوشیارانه سازمان سینمایی و حتی سینمای ایران را به ته دره می‌برند. این کارشناس حوزه پخش افزود: در این میان اقدام شجاعانه سینما آزادی برای اکران شور شیرین در جهت حفظ یادگاران دفاع مقدس همچون شهید کاوه و این فیلم ارزشمند قابل تقدیر است. این فیلم طی دو روز گذشته در این سینما دومیلیون تومان فروش داشته است.

این کارشناس امور سینما با اشاره به صحبت‌های سیدضیاء هاشمی، رئیس شورای صنفی نمایش گفت: وقتی به صحبت‌های اخیر ایشان در مصاحبه با یک روزنامه دقت کنید، متوجه می‌شوید که وی صراحتا اعلام کرده که به حوزه هنری برای اکران بوسیدن روی ماه هم مجوز نمی‌دهد. این نشان از رویکردی دارد که ضد‌فیلم‌های دفاع مقدس است.

کد خبر 175761

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز