مهندس محمد احمدی بافنده با بیان این مطلب افزود: با وجود آنکه بخش عمده ناوگان تاکسیرانی دوگانه سوز شدهاند اما متاسفانه از سال 88 تاکنون هیچ سیستم گاز رسانی جدید برای سوخت گیری تاکسیها ایجاد نشده است که امیدواریم این موضوع مورد تجدید نظر قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 جایگاه گاز با حدود 138 نازل فعال برای سوخت گیری تاکسیها در تهران وجود دارد گفت: با توجه به تعداد تاکسیهای دو گانه سوز و زمان مورد نیاز برای سوخت گیری هر تاکسی که حدود 5 دقیقه است باید تعداد جایگاههای سوخت گاز تاکسیها دو برابر شود.
بافنده اضافه کرد: با این وجود امید است سیاستهای کلی به سمتی پیش رود که به جای خودروهایی که با سوختهای فسیلی کار می کنند، خوردوهای هیبریدی جایگزین شود تا ضمن رفع مشکلات استفاده از خودروهای گازسوز، شاهد حل معضل آلودگی هوا در تهران باشیم.