به گزارش وال استریت ژورنال، Digg اعلام کرد هفته گذشته برند، دامنه و حق معنوی فنآوریهای خود را به Betaworks فروختهاست.
این در حالی است که پیشتر واشنگتنپست برای استخدام تعدادی از تیم مهندسان Digg مبلغ 12 میلیون دلار پرداخت کردهبود و شبکه اجتماعی LinkedIn پانزده فنآوری این وبسایت را به قیمت 4 میلیون دلار خریداری کرد.
در حقیقت 500 هزار دلاری که توسط Betaworks پرداخت میشود برای باقیمانده این شرکت است.
Digg در حقیقت یک وبسایت شبکه اجتماعی محتوا محور و کاربر محور بود. هر کاربر مطلبی را منتشر میکرد و افراد آن را Digg میکردند. مطالبی که Digg کافی دریافت میکردند در صفحه اول سایت به نمایش در میآمدند.