مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: براساس پیشنهاد مشاور، قطر میدان انقلاب کوچک می شود و بر عرض پیاده رو به سمت میدان افزوده خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدجواد شوشتری با اعلام این خبر افزود: مطالعات نشان می‌دهد تنها ۶ درصد ترددهای این میدان مربوط به خودروهای شخصی و سایر تردد‌ها مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی ادامه داد:ساختمانهای حواشی این میدان نیز ترمیم می‌شوند. همچنین احداث پیاده راه فرهنگی از این میدان تا چهار راه ولی عصر که دانشگاه تهران و مراکز کتاب فروشی و... قرار دارد نیز در حال بررسی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: همچنین مطالعات ترافیکی پیاده راه میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا در حال انجام است و اگر نتوانیم مشکلات ترافیکی مردم منطقه را پس از پیاده راه شدن حل کنیم احتمال آنکه تنها میدان امام حسین (ع) پیاده را شود هست.

شوشتری با بیان اینکه مطالعات ۵ مکان برای تبدیل به پیاده راه آغاز شده است گفت: مطالعات میدان امام خمینی و محدوده بازار، میدان انقلاب حد فاصل چهارراه ولیعصر، میدان تجریش تا میدان قدس و میدان نبوت حد فاصل رسالت تا دماوند توسط مشاور آغاز شده است.

کد خبر 178807
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز