همشهری آنلاین: امام جمعه موقت تهران صدور قطعنامه‌های ضد ایرانی از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد را بی‌اهمیت توصیف کرد

به گزارش ایرنا آیت الله "محمد امامی‌کاشانی" در خطبه دوم امروز(25 اسفند) نماز جمعه تهران تاکید کرد: اگر ‪ ۱۰‬قطعنامه دیگر هم صادر شود، این قطعنامه‌ها کشور را به هم نمی‌ریزد.

وی با اظهار این که "مملکت، یک مملکت منسجم، متحد و مردم آن نیز چیز فهم‌اند"، به کشورهای ‪ ۵+۱‬و شورای امنیت سازمان ملل متحد توصیه کرد:از این شیطنت‌ها دست بردارید.

وی افزود: آنقدر از درون ایران بی‌خبرید که می‌گویید با قطعنامه اول، داخل ایران را به هم ریخته‌اید، در حالی که داخل ایران، منسجم، پایبند به تمدن ایرانی و اسلامی و همچنین پایبند به دین و رهبری است، رهبری که واقعا صلاح امت اسلام و ایران را در نظر می‌گیرد.

امامی کاشانی ادامه داد:شما با این وضعی که ایران دارد چقدر می‌توانید با قطعنامه‌ها وضع را به هم بریزید، نمی‌دانم شما تا کی می‌خواهید بفهمید.


امام جمعه موقت در ادامه، تبلیغ علیه اسلام به عنوان یک دین خشونت و ترور و تبلیغ علیه تمدن ایران رااز جمله بخش‌های دیگر برنامه دشمن برشمرد و گفت:دشمنان می‌خواهند ایرانی را به عنوان فردی خشن و با اسلحه در دنیا معرفی کنند.

امامی کاشانی افزود: این درحالی است که هم از نظر فقه گفته شده و هم رهبری فرموده‌اند که انرژی هسته‌ای به معنای این نیست که از آن، آن چنان غنی‌سازی کنیم که سلاح اتمی درست کنیم.

 

خطیب جمعه تهران افزود حقیقت این است که دشمنان ما در دلشان نمی‌خواهند ایران یک جامعه عالم و عزیز و با اقتدار باشد و آنها در حقیقت از جوان‌های ما بیم دارند.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند ایران را از اقتدار پایین آورده، از پرستیژ و کیان ساقط کنند، از طرفی نیز چون محتوی دین اسلام، جاذب و پوینده است ، سطح آن را پایین بیاورند.

امام جمعه موقت تهران اظهارداشت: ما می‌گوییم ، تنها نیستیم. ما اعتقاد داریم که صاحب (امام زمان عج) داریم. اعتقاد داریم از سخن خود که انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است، عقب نشینی نمی‌کنیم.

امامی کاشانی در بخش دیگری از سخنانش به فیلمی که اخیرا با تحریف تاریخ علیه ایران ساخته شده است اشاره کرد و گفت: تمدن ایرانی، بزرگترین تمدن است، مگر می‌شود تمدن ایران و اسلام را به هم زد.

کد خبر 17952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز