مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: به دنبال انجام نظارت‌های دوره‌ای و عرضه محصولات کشاورزی شناسنامه دار، سالم و ارگانیک در بازار‌ها و میادین میوه و تره بار و شکل گیری فضای رقابتی میان غرفه داران، کیفیت محصولات مورد عرضه در بازار‌ها با افزایش قابل توجهی مواجه شده است.

پیاده راه سازی- تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مهندس حسین صفایی با بیان این مطلب افزود: با نظارت‌ها و آموزش‌ها و دستورالعمل‌هایی که برای درجه بندی محصولات تعیین شده، از عرضه محصولات فاقد شاخص‌های کیفی مورد نظر جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون دستورالعمل درجه بندی و تعیین کیفیت ۷۰ نوع محصول تعیین شده و دستورالعمل‌های مورد نظر برای سازمان استاندارد ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین با اشاره به توسعه غرفه‌های عرضه محصولات شناسنامه دار، سالم، طبیعی و ارگانیک در میادین اظهار داشت: گسترش این غرفه‌ها در میادین و استقبال شهروندان از این نوع محصولات، فضای رقابتی را میان غرفه داران ایجاد کرده و به همین دلیل کیفیت محصولات را به دنبال داشته است.

صفایی تصریح کرد: طبق بررسی‌ها و نظرسنجی‌های صورت گرفته، شهروندان از افزایش کیفیت محصولات و میوه و تره بار عرضه شده در میادین و بازار‌ها اعلام رضایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اولین مرکزی است که در بخش عرضه مواد غذایی گواهی استاندارد تشویقی از سوی سازمان استاندارد دریافت کرده است، گفت: تاکنون ۱۵ بازار به این موضوع ملحق شده و ۱۸ بازار جدیدی که تا پایان سال جاری احداث خواهند شد نیز به گونه‌ای طراحی شده و در حال ساخت هستند که بتوانند این گواهی را دریافت کنند.

کد خبر 179541
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز