همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: افکار و نقشه‌های پلیدی که به فکر ایجاد تشتت و چند پارچگی میان مسلمانان به ویژه در منطقه استراتژیک خاورمیانه است، عزت و اقتدار آنان را نشانه رفته است لذا بیش از همیشه نیاز به کسب شناخت دقیق، وحدت و همدلی و همکاری داریم.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، دکتر محمدباقر قالیباف در ضیافت افطاری سفرای کشورهای اسلامی ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان که به گفته پیامبر اکرم (ص) ماه برکت، رحمت و آمرزش و روز‌ها و شب‌های آن بهترین روز‌ها و شب‌های خداوند است، گفت: امیدوارم خداوند به برکت این ماه عظیم و به‌شان و عظمت شب‌های قدر دل‌های مسلمانان را به هم نزدیک‌تر و عزت، اقتدار و اتحاد آن‌ها را روز به روز مستحکمتر کند.

وی ادامه داد: مسلمانان سراسر جهان، کشور‌ها و جوامع اسلامی در دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری با فریب‌ها و نقشه‌های پیچیده دشمنان اسلام مواجه‌اند.

شهردار تهران تصریح کرد: افکار و نقشه‌های پلیدی که به فکر ایجاد تشطط و چند پارچگی میان مسلمانان به ویژه در منطقه استراتژیک خاورمیانه است، عزت و اقتدار آنان را نشانه رفته است. لذا بیش از همیشه نیاز به کسب شناخت دقیق، وحدت، همدلی و همکاری احتیاج داریم.

قالیباف ادامه داد: منافع مشترک همه ما ایجاب می‌کند که به جای دمیدن در تنور اختلافات و وارد شدن به بازی خطرناک دشمنان، دست به دست هم دهیم و موجبات تحقق صلح و دوستی پایدار، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و نیز بالندگی دنیای اسلام را فراهم کنیم.

بر اساس این گزارش در این مراسم که شب گذشته برگزار شد، بیش از ۲۰ تن از سفرا و کاردارهای کشورهای اسلامی حضور داشتند.

کد خبر 179984
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز