همشهری‌آنلاین: سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از آمدن به ورزشگاه برای تماشای دیدار این تیم پشیمان شد.

مایلی کهن

به گزارش ایسنا، محمد مایلی‌کهن که در ورزشگاه حضور داشت، در پایان دیدار درخصوص این بازی اظهار کرد: من بازی ندیدم که بخواهم درباره آن صحبت کنم. من باید درباره چه چیزی توضیح بدهم، مسائل فنی را از رویانیان بپرسید و من درباره مسائل سوخت صحبت می‌کنم. وقتی کسی در جایگاه خودش هم نباشد همین می‌شود. فکر می‌کنم که من امروز اشتباه آمده‌ام.

more پرسپولیس؛ باز هم در حسرت پیروزی

مایلی‌کهن که با این جملات قصد داشت مصاحبه نکند، در نهایت به خواست خبرنگاران ایستاد و صحبت‌هایش را درباره بازی اینگونه ادامه داد: پرسپولیس همیشه وقتی به زمین می‌آمد به تن حریف لرزه می‌انداخت. امروز تیم‌های حریف به گونه‌ای بازی می‌کنند که گویا در خانه حریف به میدان رفته‌اند. امروز پرسپولیس یک موقعیت خطرناک هم ایجاد نکرد پس راجع به چه چیزی باید صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که مشکل پرسپولیس کجاست گفت: شما بگویید مشکل پرسپولیس کجا نیست. یکی از مشکلات این است که مربی از بازیکنان و تیم شناخت ندارد. اگر من مربی بودم کلی از من ایراد می‌گرفتید. تا دقیقه 65 ندیدیم که یک بازیکن ذخیره حتی گرم کند.

مایلی‌کهن درباره‌ی عملکرد انصاری‌فرد که در این دیدار تعویض شد و جایش را به زاید داد، گفت: انصاری فرد باید تغذیه شود. پرسپولیس مهاجم نوک دارد، اما هافبک ندارد، ماهینی هم که خراب شده است. انصاری‌فرد تمام کننده است و باید برای او پاس عمقی ارسال کرد.

کد خبر 184760
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز