همشهری آنلاین: چهارشنبه شب (29 شهریور) دیدارهای چهار گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

Messi

اولین دیدار از مرحله گروهی چهار گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا هم برگزار شد.

در گروه E چلسی که با دو گل از یوونتوس پیش بود در نهایت مجبور به تساوی 2 بر 2 برابر این تیم شد.

هر دو گل چلسی را اسکار با فاصله دو دقیقه (31 و 33) وارد دروازه یووه کرد و تیم ایتالیایی در دقیقه 38 توسط ویدال پاسخ گل اول را داد و ده دقیقه مانده به پایان مسابقه نیز با گل کوالیارلا بازی را به تساوی کشاند.

اسکار

در همین گروه شاختار دونتسک اوکراین با دو گل نوردزیلند دانمارک را مغلوب کرد. هردو گل میزبان را مخایتاریان (44 و 76) به ثمر رساند.

در گروه F و در حضور 68 هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس مونیخ، والنسیا میهمان بایرن مونیخ بود. در این دیدار شواین‌اشتایگر در دقیقه 38 گل اول بایرن را زد و تونی کروس، در دقیقه ۷۶ توپ را با شوتی سنگین از فاصله ۱۸ متری به تور دروازه والنسیا چسباند. تک گل اسپانیایی‌ها را نیز نلسون والدز لحظاتی پیش از پایان بازی (1+90) به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه تیم باته بوریسوف از بلاروس توانست میزبان فرانسوی خود، لیل را 3 بر 1 شکست داده و به سه امتیاز دست یابد.

در این بازی وولودکو، رودیونوف و اولخنوویچ در دقایق 6، 20 و 43 برای بوریسوف، و شدیو در دقیقه 60 برای لیل گلزنی کردند.
در گروه G دیدار دو تیم سلتیک گلاسکو و بنفیکا لیسبون پرتغال در اسکاتلند بدون گل به اتمام رسید و بارسلونا 3 بر 2 از سد اسپارتاک مسکو گذشت.

در این بازی ابتدا تلو در دقیقه 14 بارسا را پیش انداخت، اما گل‌های دقایق 29 دنی آلوز (گل به خودی) و رومولو (59) ورق را به سود تیم روسی برگرداند. اما مسی، ستاره ریزنقش بارسلونا نگذاشت هواداران شاهد شکست تیمش باشند و با گل‌های دقایق 71 و 80 خود، آبی‌اناری‌ها را به برتری رساند.

و بالاخره در گروه H منچستر یونایتد در اولدترافورد با تک گل دقیقه 7 کاریک بر گالاتاسرای استانبول غلبه کرد و اسپورتینگ لیسبون در خانه متحمل شکست 2 بر 0 مقابل کلوژ رومانی شد. هر دو گل‌ کلوژ در دقایق 19 و 34 توسط باستوس وارد دروازه لیسبون شد.

کد خبر 185484
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز