یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوان که برای مراسم عروسی خواهرش به آرایشگاه رفته بود، نمی‌دانست رنگ مو او را کچل خواهد کرد.

چندی قبل زن جوانی به دادسرای ناحیه19تهران رفت و شکایت عجیبی را پیش روی قاضی پرونده قرار داد. وی که قسمتی از موهایش ریخته و کچل شده به قاضی گفت: شهریور‌ماه عروسی خواهرم بود و من به پیشنهاد یکی از دوستانم به یک آرایشگاه رفتم. همه دوستانم از کار این آرایشگر تعریف می‌کردند و من نیز با تعیین وقت قبلی به آنجا رفتم تا پیش از مراسم عروسی خواهرم موهایم را رنگ کنم. وی ادامه داد:

بعد از اینکه موهایم را رنگ کردم و در مراسم عروسی خواهرم شرکت کردم سردرد‌های عجیبی به سراغم آمد؛ طوری که مجبور بودم مرتب از مسکن استفاده کنم. ابتدا فکر کردم چشمانم ضعیف شده اما چند روز بعد ناباورانه قسمتی از موهایم شروع به ریزش کرد. من که از این ماجرا شوکه شده بودم و نمی‌دانستم علت آن چیست نزد پزشک پوست و مو رفتم. او بعد از معاینات اولیه به من گفت که رنگ‌مویی که آرایشگر از آن استفاده کرده، فاسد بوده و باعث ریزش موهایم شده است.

او برایم داروی تقویت مو نوشت و مدتی از این داروها استفاده کردم اما بی‌فایده بود و آن قسمت از موهایم که دچار ریزش شده بود، دیگر رشد نکرد. بعد از این ماجرا خیلی ناراحت شدم. حتی جرأت نمی‌کردم به آیینه نگاه کنم. اعتماد به نفسم را از دست دادم چرا که در حال حاضر هم روزبه‌روز ریزش موهایم بیشتر می‌شود و در حال کچل‌شدن هستم.

برای همین به دادسرا آمده‌ام تا از زن آرایشگر به‌خاطر استفاده از رنگ موی فاسد و کچل شدنم شکایت کنم. بعد از اظهارات این زن، قاضی پرونده دستور احضار زن آرایشگر را به دادسرا صادر کرد. وی بعد از حضور در دادسرا به قاضی گفت: این نخستین زنی است که از من به اتهام استفاده از رنگ موی فاسد شکایت می‌کند.

من 10سال است که شغلم آرایشگری است و تا به‌حال هیچ‌کس از من شاکی نبوده. همیشه همه مشتریانم از کار من راضی بوده‌اند و نمی‌دانم چطور این زن از من شکایت کرده است. من قبول ندارم که در آرایشگاه از رنگ موی فاسد استفاده کرده‌ام. ما با یک مغازه فروش لوازم آرایشی قرارداد داریم و در هفته سه یا چهار‌مرتبه از آنجا خرید می‌کنیم و تا به حال هیچ مشکلی رخ نداده است چرا که ما تاریخ مصرف همه محصولات را بررسی می‌کنیم و اصلا چنین چیزی امکان ندارد. با توجه به اظهارات این زن، قاضی پرونده دستور بررسی‌های تخصصی برای مشخص شدن علت کچلی را صادر کرد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کد خبر 187108
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز