همشهری آنلاین: بایرن مونیخ همچنان در بوندس‌لیگای آلمان حرف اول را می‌زند. مونیخی‌ها در هفته‌ هفتم رقابت‌های لیگ برتر این کشور به پیروزی دست یافتند و به صدرنشینی خود ادامه دادند. دوسلدورف نیز نخستین شکست خود را تجربه کرد.

Ribery

بایرن مونیخ ۲ - هوفن‌هایم 0

تیم بایرن مونیخ، رکورددار عنوان قهرمانی بوندس‌لیگای آلمان همچنان یکه‌تازی می‌کند. مونیخی‌ها هفتمین بازی پیاپی خود در فصل جاری را نیز با پیروزی به پایان بردند و به صدرنشینی خود ادامه دادند. فرانک ریبری، هافبک تیزپای بایرن مونیخ چهره‌ برتر دیدار این تیم با هوفن‌هایم بود. او با دو گل تماشایی در دقایق ۱۹ و ۴۷ هفتمین پیروزی پیاپی تیمش در فصل جاری را رقم زد. مونیخ در حال حاضر با ۲۱ امتیاز از ۷ بازی صدرنشین است.

آگسبورگ ۳ - وردر برمن ۱

تیم آگسبورگ در هفتمین توانست مهمان خود، وردر برمن را سه بر یک شکست دهد و به نخستین پیروزی خود در فصل جاری دست یابد.

شالکه ۳ - وولفسبورگ 0

تیم شالکه که هفته‌ گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۲ بر ۲ مقابل مون‌پلیه دست یافته بود، در هفتمین هفته بوندس‌لیگا قدرت خود را به نمایش گذاشت و مهمان خود، وولفسبورگ را با سه گل به خانه فرستاد.

ماینتس ۱ - دوسلدورف 0

دیدار تیم‌های ماینتس و دوسلدورف که با پیروزی یک بر صفر میزبان خاتمه یافت، خشن‌ترین پیکار هفته‌ هفتم بود. داور این دیدار ۶ کارت زرد و یک کارت زرد-قرمز میان بازیکان دو تیم قسمت کرد. این نخستین شکست دوسلدورف در فصل جاری محسوب می‌شد.

فرایبورگ ۳ - نورنبرگ 0

تیم جوان فرایبورگ، از جمله تیم‌های موفق دیدارهای هفته‌ هفتم بود. فرایبورگی‌ها با پیروزی ۳ بر 0 بر نورنبرگ سه امتیاز مهم کسب کردند و جای خود در رده‌های میانی جدول را استحکام بخشیدند.

گرویتر فورت 0 - هامبورگ ۱

تیم گرویتر فورت ناموفق‌ترین تیم فصل جاری تا کنون محسوب می‌شود. این تیم در سومین دیدار خانگی خود در فصل جاری نیز ناکام ماند و با نتیجه یک بر صفر مغلوب مهمان خود هامبورگ شد. تک‌گل این دیدار را سون، بازیکن کره‌ای هامبورگ در پی حرکتی انفرادی به ثمر رساند.

هانوفر ۱ - بوروسیا دورتموند ۱

تیم بوروسیا دورتموند، مدافع قهرمانی بوندس‌لیگا هفته‌ای نه چندان موفق را تجربه کرد. پس از تساوی یک بر یک در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا، دیداراین تیم مقابل میزبانش هانوفر نیز با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲ - آینتراخت فرانکفورت 0

تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ که در هفته‌های اخیر روزهای پرتلاطمی را تجربه کرده بود، در هفته‌ هفتم توانست به بحران خود پایان دهد و با پیروزی ۲ بر 0 مقابل فرانکفورت به بلندپروازی حریف خود در بوندس‌لیگا پایان دهد.

اشتوتگارت ۲ - بایر لورکوزن ۲

تیم‌های اشتوتگارت و بایر لورکوزن که در روزهای اخیر درگیر حضور در رقابت‌های لیگ اروپا بودند، در یکی از سه دیدار روز یکشنبه (16 مهر) به مصاف هم رفتند که این پیکار پس از ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

 

کد خبر 187163
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز