مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۳
۰ نفر

گروه شهری: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران معتقد است هنوز از کیفیت مجموعه سازمان تاکسیرانی چه از بعد کیفیت ناوگان و چه خدمات رسانی راضی نیست و باید تلاش کرد تا ضمن رفع مشکلات رانندگان تاکسی، سطح خدمات رسانی در این مجموعه را بیش از پیش ارتقا دهیم.

سید جعفر تشکری هاشمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی که صبح دیروز برگزار شد از تولید خودروهای بی‌کیفیت داخلی که سازمان تاکسیرانی ناگزیر به استفاده از آنهاست انتقاد کرد و آن را عامل برهم خوردن رفاه شهروندان و تردد روان در سطح شهر اعلام کرد.

بنا براین گزارش توجه ویژه به موضوع ترافیک و توسعه حمل‌ونقل عمومی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویکردهای شهرداری تهران باعث شد تا پایتخت کشورمان طی سال‌های اخیر بارها در حوزه توسعه حمل‌ونقل عمومی جزء شهرهای برگزیده جهان قرار بگیرد. در این باره معاون شهردار تهران گفت: سال 84بعد از 20سال که از ساخت مترو می‌گذشت پایتخت کشورمان تنها 79کیلومتر خط مترو داشت که 45کیلومتر آن مربوط به خط تهران- کرج می‌شد یعنی 34کیلومتر خط مترو در داخل شهر داشتیم و روزانه تنها 660هزار نفر با مترو جابه جا می‌شدند اما با تلاش شبانه روزی و تأکید قالیباف به‌عنوان شهردار تهران، روند ساخت مترو سرعت قابل توجهی گرفت و از ساخت سالانه دو کیلومتر مترو به 15تا 20کیلومتر رسیدیم و طی هفت سال 140کیلومتر خط مترو در دست بهره‌برداری است.

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون میزان جابه جایی‌های مترو از 660هزار نفر در روز به بیش از سه میلیون جابه جایی رسیده است درباره ساخت واگن‌های مترو در کارخانه‌های واگن‌سازی‌ گفت: در سال حمایت از تولید ملی، کارخانه واگن‌سازی‌ متروی تهران این مهم را با همت کارکنانش به بهترین شکل اجرایی کرده اما مشکل اینجاست که اعتبارات به موقع تأمین نمی‌شود . شایان ذکر است با تودیع احمدی بافنده، میثم مظفر به‌عنوان مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی پایتخت معارفه شد.

کد خبر 188232
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز