خرم‌آباد: پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد که نزدیک به یک دهه است عملیات اجرایی آن آغاز شده سال گذشته دارای پیشرفت فیزیکی 60درصد بوده و امسال این پیشرفت به 55درصد رسیده است!

ساخت کتابخانه - خرم آباد

به گزارش مهر، هر چند که برخی از مسئولان تاریخ فعال شدن پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد را از سال 85ذکر می‌کنند ولی به واقع کلنگ‌زنی این پروژه مهم مطابق اظهارات مسئولان در سال80 بوده است. در این مدت هر ساله تاریخ متعددی برای بهره‌برداری از پروژه کتابخانه مرکزی استان لرستان توسط مسئولان عنوان شده است که هنوز هیچ کدام از این تاریخ‌ها به وقوع نپیوسته است تا این پروژه همچنان در محدوده 55تا 60درصدی پیشرفت درجا بزند.

این در حالی است که آخرین باری که برای گفت‌وگو به سراغ مدیرکل قبلی امور کتابخانه‌های عمومی استان لرستان رفتیم از روند احداث این پروژه به‌شدت گلایه داشت. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با اشاره به میزان اعتبار تخصیص یافته برای اجرای پروژه کتابخانه مرکزی یادآور شد: تا‌کنون یک میلیارد و 600میلیون تومان اعتبار برای این پروژه تخصیص یافته است. تیمور احمدوند افزود: پیشرفت فیزیکی کتابخانه مرکزی خرم آباد در حال حاضر 55درصد است.

کد خبر 188598

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز