مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: در حالی که به دلیل منقضی شدن زمان LC مترو تهران، تجهیزات 105 واگن مترو در کشور چین باقی مانده است، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران گفت: شهرداری هر چه در توان داشته برای حل این مشکل انجام داده است، اما دولت باید در این زمینه مسوولیت‌های خود را انجام دهد.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر زمان که دولت مسیر بسته شده گشایش‌های ارزی را باز کند، مشکل تجهیزات واگن‌های مترو که در چین مانده است، حل می‌شود.

وی همچنین به عدم تحقق بودجه‌های دولتی مترو اشاره کرد و گفت: با گذشت هفت ماه از سال، دولت هنوز ریالی از بودجه عمرانی و یارانه بلیت مترو تهران را پرداخت نکرده است.

به گزارش ایسنا، چندی پیش مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران اعلام کرد: تجهیزات 105 واگن مترو به دلیل منقضی شدن زمان LC در کشور چین باقی‌مانده و تا زمانی که LC تمدید نشود، ورود این تجهیزات به کشور ممکن نیست.

به گفته وی، ارزش باقی‌مانده این LC بالغ بر 60 میلیون یورو است که برای تمدید آن، باید با بانک ملت به عنوان بانک عامل توافق شود و شهرداری تهران هم می‌تواند برای کمک به حل مشکل، از طریق پرداخت اعتباراتی به بانک ملت، این کار را تسهیل کند.

کد خبر 188963
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز