همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت بزرگراه امام علی (ع) گفت: ۱۰ تقاطع بزرگراه امام علی (ع) به زودی بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین،مازیار حسینی با بیان این مطلب افزود: حیدری، اکبرنژاد، مدنی، صفا، پیروزی، منصور، اصفهانی، صاحب الزمان (عج)، نیکنام و عزیزی تقاطع‌هایی هستند که به صورت شرقی - غربی بر روی بزرگراه امام علی (ع) احداث شده و آماده بهره برداری هستند.

وی با اشاره به اینکه این ۱۰ تقاطع در ۵ منطقه واقع شده‌اند، افزود: پل‌های اصفهانی، مدنی و اکبرنژاد در منطقه ۷، پل حیدری در منطقه ۸، صفا در منطقه 13، صاحب الزمان (عج)، نیکنام، عزیزی و پیروزی در منطقه ۱۴ و پل منصور در منطقه ۱۵ قرار دارند. همچنین پل اصفهانی با ۶۶ متر طول، طولانی‌ترین این تقاطع هاست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اظهار کرد: بر اساس دستور شهردار تهران، هر بخشی از پروژه‌های عمرانی که امکان بهره برداری از آن فراهم شد، در اختیار شهروندان قرار داده خواهد شد. این ۱۰ تقاطع نیز از میان ۲۵ تقاطع واقع در بزرگراه امام علی (ع) هم اکنون به این مرحله رسیده و به زودی به زیر بار ترافیکی خواهد رفت تا دسترسی شهروندان را نیز تسهیل ببخشد.

کد خبر 190353
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز