همشهری آنلاین: در هفته‌ یازدهم بوندس‌لیگا نیز بایرن مونیخ قدرت خود را به نمایش گذاشت و با پیروزی بر فرانکفورت، یکی از تعقیب‌کنندگان خود، از صدرنشینی‌اش دفاع کرد. شالکه و دورتموند نیز از تیم‌های موفق این هفته بودند.

Ribery

ماینتس ۲ - نورنبرگ 1

هفته‌ یازدهم پیکارهای بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۹ نوامبر/ 19 آبان) با دیدار ماینتس و نورنبرگ آغاز شد. ۳۱ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه شاهد نبردی تنگاتنگ بودند که با پیروزی ۲ بر 1 میزبان خاتمه یافت.

بایرن مونیخ ۲ - آینتراخت فرانکفورت 0

یکه‌تازی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا همچنان ادامه دارد. مونیخی‌ها توانستند در هفته‌ یازدهم اینتراخت فرانکفورت، یکی از تعقیب‌کنندگان خود را با نتیجه ۲ بر 0 به خانه بفرستند و از صدرنشینی خود دفاع کنند. فرانک ریبری ستاره‌ فرانسوی بایرن مونیخ که خود نیز گل اول تیمش را به ثمر رساند، چهره‌ درخشان دیدار مونیخ و فرانکفورت بود.

شالکه ۲ - وردر برمن 1

تیم شالکه که هفته‌ گذشته در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به تساوی ۲ بر ۲ مقابل آرسنال دست یافته بود، در هفته‌ یازدهم بوندس‌لیگا میزبان خود وردر برمن را ۲ بر 1 شکست داد و با کسب سه امتیاز جای خود در رده‌های بالای جدول را استحکام بخشید.

فرایبورگ 0 - هامبورگ 0

تیم فرایبورگ در دیدار خانگی خود مقابل هامبورگ از دقیقه ۳۵ بازی با یک یار بیشتر در میدان حضور داشت، اما نتوانست این برتری را به گل بدل کند. شارنر، مدافع اتریشی هامبورگ که کارت زرد گرفته بود، در پی دریافت دومین کارت در دقیقه ۳۵ از زمین اخراج شد. دیدار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه پس از تساوی بدون گل خاتمه یافت.

آگسبورگ 1 - بوروسیا دورتموند ۳

بوروسیا دورتموند، مدافع قهرمانی بوندس‌لیگا از تیم‌های موفق هفته‌ یازدهم پیکارهای لیگ برتر آلمان بود. دورتموند با استفاده از موقعیت‌های به دست‌آمده توانست میزبان خود، آگسبورگ را ۳ بر 1 شکست دهد. روبرت لواندوسکی، مهاجم لهستانی دورتموند با به ثمر رساندن دو گل سهم مهمی در پیروزی تیمش داشت.

فورتونا دوسلدورف 1 - هوفن‌هایم 1

تیم فورتونا دوسلدورف که در این فصل به جمع دسته‌اولی‌ها پیوسته، اگر چه در آغاز فصل پیروزی‌های مهمی کسب کرد، اما در هفته‌های اخیر دچار بحران شده است. این تیم در هفته‌ یازدهم در خانه خود به مصاف هوفن‌هایم رفت، اما پس از ۹۰ دقیقه ناگزیر شد به تساوی و کسب تنها یک امتیاز بسنده کند.

وولفسبورگ ۳ - بایر لورکوزن 1

به نظر می‌رسد که برکناری فلیکس ماگات، سرمربی وولفسبورگ جانی تازه به بازیکنان این تیم بخشیده است. وولفسبورگ بعد از ظهر یکشنبه (21 آبان) بایر لورکوزن را ۳ بر 1 شکست داد و سه امتیاز مهم به دست آورد. چهره‌ درخشان این دیدار دیگو، هافبک برزیلی وولفسبورگ بود که دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند.

گرویتر فورت ۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۴

عصر یکشنبه تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ در خانه گرویتر فورت یکی از پرگل‌ترین پیروز‌های هفته یازدهم را رقم زد. شاگردان لوسیان فاوره با جهشی سه ‌پله‌ای خود را به رده هشتم جدول رساندند. دو بازیکن فورت در دقایق یازدهم و نودم این دیدار از زمین مسابقه اخراج شدند. مونشن‌گلادباخ سه روز پیش از این در چارچوب هفته چهارم لیگ اروپا شکست یک بر دو از المپیک مارسی را در ثانیه‌های پایانی به تساوی تبدیل کرده بود.

اشتوتگارت ۲ - هانوفر ۴

نتیجه‌ای مشابه نیز در دیدار این دو تیم رقم خورد. مهمان آخرین مسابقه هفته یازدهم بوندس‌لیگا هم شکستی سنگین به میزبان خود تحمیل کرد. هانوفر موفق شد با سه امتیاز این مسابقه از مکان خود در رده ششم جدول لیگ برتر آلمان دفاع کند. اشتوتگارت میانه‌نشین که هفته گذشته به مکان دهم سقوط کرده بود، با این شکست دو پله دیگر پایین رفت.

کد خبر 191041
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز