مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۳
۰ نفر

شیراز: شهردار شیراز از آغاز فعالیت همیاران شهرداری شیراز برای نخستین‌بار در کشور با اولویت ورود این افراد در مباحث عمرانی و فرهنگی خبر داد.

دروازه قرآن - شیراز

 عیلرضا پاک‌فطرت در همایش بسیج و همیاران شهرداری شیراز گفت: از مهم‌ترین اهداف تشکیل شهرداری‌ها افزایش مشارکت مردمی و ارتقای فرهنگ شهروندی است. وی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان باید به‌خوبی با محیط شهری خود آشنا شوند، افزود: لازمه همکاری، شناخت و توجه به‌داشته‌های یک‌شهر است که در این میان حضور همیاران شهرداری باعث سرعت بخشیدن به پروژه‌ها و کاهش هزینه‌ها می‌شود. پاک‌فطرت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌ها و هزینه‌های مختلف شهرداری این شهر گفت: روزانه هزار و 50تن زباله در شیراز تولید و جمع‌آوری می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نخستین‌بار در شهر شیراز توانستیم تولید برق از زباله را داشته باشیم که در حال حاضر یک‌مگابایت برق از زباله‌ها تولید و به بازار مصرف وارد می‌شود. شهردار شیراز درخصوص وضعیت فضای سبز عمومی این شهر نیز گفت: به غیر از باغات خصوصی، سه‌هزار و 630هکتار مساحت فضای سبز عمومی این شهر است که سرانه فضای سبز هر نفر در شیراز 16مترمربع است.

کد خبر 192988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز