به گزارش همشهری آنلاین، سید مناف هاشمی با بیان این مطلب افزود: بر اساس برنامه ریزی که از ابتدا انجام شده بود، قرار بود تا هر ناحیه تهران دارای یک دفتر خدمات الکترونیک باشد که هم اکنون ۱۲۳ ناحیه تهران دارای این دفاتر هستند و از این رو برنامهای برای افزایش تعداد دفاتر خدمات الکترونیک وجود ندارد.
وی با اشاره به میزان تعرفه مشخص شده برای دفاتر خدمات الکترونیک افزود: در سه سال گذشته، افزایشی در میزان تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک وجود نداشت چرا که با افزایش سرویسهای این دفاتر از ۵ سرویس به ۴۵ سرویس، درآمد لازم برای آن کسب میشد.
هاشمی اظهار داشت: با توجه به تورمهای موجود و مسائلی که مدیران دفاتر برای ما مطرح کردند، شورای اسلامی شهر تهران تصویب کرد تا تعرفه این دفاتر به ۱۲ درصد افزایش یابد که این موضوع ابلاغ و در حوزههای اجرایی شهرداری به انجام رسید.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در ادامه از افزایش سرویسهای این دفاتر خبر داد و گفت: میزان سرویسهای دفاتر خدمات الکترونیک باید به ۵۰ سرویس افزایش یابد که این کار در حوزههای خدمات شهری و سایر حوزهها در حال انجام است و ارائه سرویس در حوزههای مالی و اداری نیز آخرین بخشهایی است که به سرویسها اضافه شده است.
وی با اشاره به فرامنطقهای شدن فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک از شش آبان ماه اظهار کرد: با فرامنطقهای شدن خدمات در این دفاتر، فعالیت به صورت رقابتی در ان انجام میشود و هر دفتری که خدمات بهتری ارائه و رضایتمندی بیشتری کسب کند میتواند مراجعه کنندگان بیشتری داشته باشد.