همشهری‌آنلاین: شماره جدید همشهری دیپلماتیک با موضوع شکست راهبرد سیاسی - نظامی اسرائیل از مقاومت و با عنوان فروپاشی حباب امنیتی منتشر شد.

همشهری دیپلماتیک

به گزارش فارس، در پرونده شکست راهبرد سیاسی - نظامی اسرائیل از مقاومت ضمن گفت‌وگو با «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران، موضوعات و مسائل مختلفی چون هستی شناسی امنیتی رژیم صهیونیستی، علل حملات اسرائیل علیه جبهه مقاومت، جنگ غزه از منظر حقوق بین‌الملل، دیدگاه کشورهای عربی نسبت به مقاومت و مسئله فلسطین، شکست دیپلماسی عمومی تل‌آویو در جنگ اخیر غزه و... مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در پرونده دیپلماسی عمومی این شماره مجله ضمن گفت‌وگو با «جواد کچوئیان» دستیار وزیر امور خارجه و «حسن قشقاوی» معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه و گزارشی به قلم «نیکولاس جیکول» استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، به بررسی تحول مفاهیم و مؤلفه‌های دیپلماسی عمومی، ظرفیت‌ها و راهکارهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه دیپلماسی عمومی و آسیب‌شناسی این مفاهیم پرداخته شده است.

در شماره 67 همشهری دیپلماتیک موضوعات و رویدادهایی چون پذیرفتن فلسطین به عنوان عضو ناظر در سازمان ملل، تحولات اخیر مصر و بررسی اعتراضات اخیر در این کشور و ... به قلم کارشناسان و صاحبنظرانی چون ابراهیم متقی، سید محمدکاظم سجادپور، محمدرضا دهشیری، علیرضا آیتی، جعفر حق‌پناه، داوود وفایی، جعفر قنادباشی، غلامعلی خوشرو، حسن هانی‌زاده و... آورده شده است.

کد خبر 195389
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز