همشهری آنلاین: تنیسورهای زیر ۱۴ سال کشورمان در دو دیدار اول خود موفق شدند از سد تیم‌های قطر و پاکستان عبور کنند.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در رقابت‌های قهرمانی تنیس تیمی آسیا ملی‌پوشان کشورمان در اولین گام به مصاف میزبان رفتند و در دیدار انفرادی نخست آرمان جلیلی با نتیجه ۶ بر 0 و ۶ بر ۴ عمر جفیری را شکست داد و در دومین بازی انفرادی، محمد کارگران اروجی موفق شد با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر 2 عیسی شانان را از پیش رو بردارد، و در دیدار دونفره نیز تیم کشورمان متشکل از آرمین رستمی و آرمان جلیلی ۶ بر 2 و ۶ بر 3 محمد مهندی و خلیفا آل محمودا را مغلوب خود کردند تا در مجموع تیم ملی کشورمان با نتیجه ۳ بر 0 از سد تیم قطر عبور کند.

تیم ملی پسران کشورمان پس از پیروزی در مقابل تیم ملی قطر موفق شدند تیم قدرتمند پاکستان را با نتیجه ۲ بر 1 به زانو در آورند.

به این ترتیب که در دیدار انفرادی نخست آرمان جلیلی با نتیجه ۷ بر ۵ و ۶ بر 2 نوفیل کلیم، نفر اول آسیا را از پیش رو برداشت و در دومین بازی انفرادی محمد کارگران اروجی موفق شد با نتایج ۶ بر ۴ و 0 بر ۶ و ۶ بر ۴ داور ریحان را مغلوب کند و در دیدار دو نفره نیز تیم ملی ایران متشکل از آرمین رستمی و آرمان جلیلی با نتیجه ۲ بر 0 مغلوب تیم دونفره پاکستان شد که در مجموع تنیسورهای نوجوان کشورمان با نتیجه ۲ بر 1 تیم پاکستان را شکست دادند.

روز ۵ دی ماه هم تیم ملی پسران کشورمان در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی بحرین می‌رود.

در این رقابت‌ها که از ۳ دی ماه به میزبانی قطر آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد، هدایت تیم اعزامی کشورمان بر عهده سعید احمدوند است.

 

کد خبر 195571
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز