مجموع نظرات: ۰
جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

گروه شهری: پنجمین کنفرانس بین‌المللی بودجه‌ریزی با تقدیر از شهرداری تهران در اجرا و تحقق بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد برگزار شد.

رئیس مرکز آمار ایران در این کنفرانس با تقدیر از مدیریت شهری پایتخت، این سازمان را از نهادهای پیشرو و پیشگام در مباحث بودجه‌ریزی و برنامه‌ریزی عملیاتی دانست.به گزارش همشهری عادل آذر با اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ و جدی شهرداری تهران در بر‌گزاری این کنفرانس علمی و بین‌المللی گفت: شهرداری تهران در سال‌های اخیر اهتمام ویژه‌ای در ‌این زمینه داشته است.

سید مناف هاشمی نیز در این کنفرانس بین‌المللی، بلوغ بودجه‌ریزی را مرهون تأکید و رویکرد شهردار تهران دانست که از آغاز مدیریت، بودجه‌ریزی عملیاتی و شفاف‌سازی‌ مالی را مورد توجه قرار داده است. معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری اینگونه برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی را از مهم‌ترین برنامه‌ها و وعده‌های اقتصادی انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری کشورهای پیشرفته دانست که تحقق آن را توفیق بزرگی بر‌می‌شمرند، حال آنکه شهرداری تهران مدت‌هاست مسیر خود را براساس بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد ترسیم کرده و ثمرات و برکات زیادی را نیز در اقتصاد شهری شاهد بوده است.

هاشمی اهداف بودجه‌ریزی عملیاتی را شفاف‌سازی‌، کارایی و اثر‌بخشی دانست و افزود: در سال 91 با رشد 83درصدی پروژه‌ها و افزایش مشارکت مبتنی بر اعتماد مردم وکاهش هزینه‌ها به‌ویژه نسبت به پروژه‌های مشابه در سال‌های گذشته بدون درنظر‌گرفتن نوسانات ارزی به اهداف بودجه‌ریزی عملیاتی نزدیک شده‌ایم.

کد خبر 195949
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز