1- شرکت شاپرک هیچ نماینده یا کارشناسی برای تعویض، قطع یا جمعآوری دستگاههای پایانهفروش به واحدهای صنفی و دارندگان نمیفرستد چرا که اساسا شاپرک ارتباطی با دارندگان و واحدهای صنفی ندارد.
2- تنها نمایندگان شرکتهای تأمینکننده خدمات پرداخت که این دستگاه را در اختیار صاحب فروشگاه قرار دادهاند، مجاز به بازدید و درصورت نیاز تنظیم و رفع عیب این دستگاهها هستند.
3- نمایندگان شرکتهای تأمینکننده علاوه بر ارائه کارت شناسایی موظفند برگه معرفینامه شرکت تأمینکننده خدمات پرداخت را نیز پیش از هرگونه دسترسی و استفاده از دستگاه کارتخوان ارائه کنند.
4- برای رفع اشکالات دستگاه کارتخوان نیازی به استفاده از کارت، شماره کارت، رمز اول و دوم کارت و نظایر آن نیست و دارندگان دستگاه از ارائه هرگونه اطلاعات مالی و بانکی خود اجتناب کنند.