همشهری آنلاین: تیم چوگان نیروی زمینی ارتش به مقام نخست رقابت‌های چوگان گرامیداشت دهه مبارک فجر دست یافت.

چوگان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، در دیدار پایانی این دوره از رقابت‌ها که صبح روز جمعه (13 بهمن) در میدان مانژی ورزشگاه شهدای تهران برگزار شد، تیم نیروی زمینی ارتش با برتری ‪ ۱۳بر ‪ ۶ مقابل تیم نوروزآباد به مقام قهرمانی رسید.

در دیدار رده‌بندی هم تیم قصر فیروزه با برتری ۸ بر ۳ مقابل تیم خرگوش دره در مکان سوم ایستاد.

دومین دوره رقابت‌های چوگان جام فجر در چارچوب بازی‌های سالیانه فدراسیون چوگان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.

بر پایه همین گزارش مسئولین برگزاری این پیکارها با تهیه و تدارک و نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و بنرهایی در اطراف زمین بازی و همچنین اقدام به نصب تصویری از مرحوم امیر رنجبر، یکی از بازیکنان تیم ارتش که چند روز پیش در اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم نموده بود، در مراسم ویژه‌ای از سوی گروه رژه ارتش و حاضرین با یک دقیقه سکوت قبل از شروع بازی در میدان ادای احترام نمودند.

یادآور می‌شود این بازی‌ها در سقف منهای دو تا دو هندیکپ و به داوری محمدرضا بهبدی انجام شد.

این بازی‌ها به همت هیات چوگان استان تهران و همکاری فدراسیون چوگان و حضور بخش خصوصی (اسپانسرهای شرکت‌کننده) در سطح خوبی با حضور چهار تیم نوروزآباد، نیروی زمینی ارتش، قصر فیروزه و خرگوش دره برگزار شد.

در پایان به تیم‌های اول تا سوم جوایز نقدی و به بهترین گلزن این دوره از رقابت‌ها جایزه ویژه از سوی مسئولین اهداء شد و جام قهرمانی هم به تیم ارتش رسید.

کد خبر 199773
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز