مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۵:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: اولین جلسه ارتباط مستقیم مردم با مدیران ارشد شهرداری تهران از طریق تلفن 1888 در سال جدید دوشنبه سوم اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش سما به نقل از معاونت اطلاع رسانی و بهره دهی مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران 1888 این جلسه با حضور دکتر کرباسیان معاون خدمات شهری شهرداری تهران و تنی چند از مدیران عامل و روسای سازمانهای تابعه این معاونت برگزار خواهد شد.

در این نشست علاوه بر معاون خدمات شهری ، مسئولان سازمانهای زیباسازی و میادین میوه و تره بار و مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر نیز پاسخگوی شهروندان هستند.

بنابراین گزارش مرکز 1888 در سال گذشته 1359 پیام مربوط به معاونت خدمات شهری را به ثبت رسانده که 33 درصد آن انتقاد،49 درصد پیشنهاد،13 درصد شکایت و 5 درصد تقدیر است.

همچنین بیشترین موضوعات مطرح شده در این حوزه انتقاد به نحوه خدمات سازمان زیباسازی شهر، حوزه پیشنهاد به زیباسازی شهر و بازیافت زباله و در حوزه شکایت به تخلفات پرسنلی و در حوزه تقدیر به کارگران خدمات شهری اختصاص داشته است.

بنابر این گزارش معاونت خدمات شهری به 94 درصد از این پیامها رسیدگی کرده و کار رسیدگی به مابقی این پیام‌ها نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

شهروندان تهرانی می توانند برای طرح دیدگاههای خود با مسئولان معاونت خدمات شهری از ساعت 9 تا 11 صبح روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه با تلفن 1888 تماس بگیرند. 

کد خبر 20150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز