همشهری آنلاین: کتاب آموزشی زبان انگلیسی از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته و در 6 سطح تدوین شده است.

Book

به گزارش روابط عمومی سمینار بومی‌سازی دوره آموزشی زبان انگلیسی، علیرضا ربانی، دبیر این سمینار با بیان این که کتاب آموزشی(total English) کتابی اثرگذار، منعطف و جذاب برای گروه سنی بزرگسالان است اظهار کرد: این کتاب با گستره وسیعی از منابع آموزشی جذاب برمبنای چارچوب استانداردهای آموزشی رایج اتحادیه اروپا تهیه شده است.

وی بیان کرد: این کتاب مجهز به فیلم کوتاه آموزشی مجزا برای هر درس و همچنین دارای کتابچه راهنمای استاد است که در آن نیز صفحات تمرین مجزا برای افراد در نظر گرفته شده است.

ربانی با اشاره به منابع تکمیلی این کتاب افزود: بسته مجموعه آموزشی کتاب (total English) شامل کتاب دانش آموز و یک DVD تصویری، کتاب تمرین به همراه فایل صوتی، کتاب راهنمای استاد و نرم‌افزارتمرین بوده که در بازار عرضه شده است.

وی با تاکید بر این که این کتاب در 6 سطح بومی‌سازی شده است خاطر نشان کرد: کتاب (Total English) پس از اخذ مجوز از وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ رسیده است، بنابراین کتابی مناسب و در راستای استاندارهای جهانی برای آموزش است.

وی همچنین با اشاره به کتاب بومی‌سازی شده زبان انگلیسی بزرگسالان گفت:Total English ) ) بر مبنای استاندارهای آموزشی اتحادیه اروپا برای بزرگسالان تهیه شده است.

ربانی اظهار کرد: در حال حاضر کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی توسط بخش خصوصی و تحت لیسانس ناشر اصلی و با کیفیت مشابه بومی‌سازی شده و در بازار توزیع می‌شود.

کد خبر 201713
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز