همشهری آنلاین: نخستین سمینار ملی بومی‌سازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی سوم اسفند ماه سال جاری با حضور مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش، کارشناسان آموزش و مدرسان زبان برگزار می‌شود.

لوگوی سمینار

به گزارش روابط عمومی سمینار بومی‌سازی دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی، این همایش با هدف جایگزینی فرهنگ ایرانی به جای فرهنگ غربی در کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی و با محوریت آموزش معلمین آموزشگاه‌های زبان، تقویت منابع جانبی دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای مرتبط برگزار خواهد شد.

بررسی اقدامات صورت گرفته در رابطه با بومی‌سازی، نشر و توزیع کتاب‌های بومی شده با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله برنامه‌های مهم این سمینار است.

این سمینار با حضور مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش، کارشناسان بومی‌سازی کتب، اساتید برجسته آموزشگاه‌های زبان و مدارس سراسرکشور، سوم اسفند ماه سال جاری از ساعت 9 الی 18 در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه‌ شهید بهشتی تهران (سالن ابوریحان) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این سمینار می‌توانند برای ثبت نام به سایت اینترنتیwww.gzle.com مراجعه کرده یا با شماره‌ تلفن‌های (22921619-22921694) تماس حاصل نمایند.

کد خبر 202107
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز